حمله عجیب ستاره ها: بازیکن پرسپولیس به یحیی طعنه زد!

حمله عجیب ستاره ها: بازیکن پرسپولیس به یحیی طعنه زد!

رحیم یوسفی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: در جام جهانی فوتبالی از ایران ندیدیم! آن بازی که ما ولز را شکست دادیم نیز یک جرقه بود. ولز آنقدر تیم ضعیفی بود که هر تیمی می توانست آنها را شکست دهد. اما دیدیم که نمی توانیم دو بار مقابل انگلیس از پس آن بربیاییم.

ایران در قطر فوتبال بازی نکرده است!

وی افزود: در بازی با آمریکا وقتی گل خوردیم فقط واکنش نشان دادیم و بعد با همان روش های اشتباه می خواستیم گل بزنیم. همه تیم ها به جز ایران فوتبال بازی کردند. حتی تیمی که از اسپانیا 7 گل زده بود فوتبال بازی می کرد.

آسیایی ها خیلی بهتر از ما بودند

پیشکسوت فوتبال بومی کشورمان در خصوص عملکرد تیم های آسیایی در جام جهانی خاطرنشان کرد: به غیر از ژاپن که مدل فوتبالی آن تفاوت فاحشی با آسیایی دارد، سه کشور کره، عربستان و استرالیا حضور نداشتند. مسابقات فوتبال در این دوره درخشش داشتند، اما حداقل چه می گفتند درست است که فوتبال آسیا از اروپا عقب است، اما این سه تیم خیلی بهتر از ما هستند.

هیچکس یقه چه کسی را نگرفت

یوسفی درباره تعظیم سرمربی ژاپن به بهانه عذرخواهی از هواداران پس از حذف این تیم در مقایسه با رفتار کی روش با مردم ایران، گفت: متأسفانه تعدادی را سرمربی تیم ملی کردیم. تیمی که پاسخگوی کسی نیست.» وقتی کسی یقه او را نمی گیرد و از کارش ایراد می گیرد، آن وقت به همه پاسخ می دهد و به همه تکلیف می کند، باید می آمد و می نشست و جواب خبرنگاران را می داد، اما بدون هیچ چیزی. توضیحاتی را که او برای خستگی از نتایج ضعیف خود گذاشت.

تاریخ نگاری کی روش وحشتناک شده است

وی افزود: این آقا باید با این بازیکنان تاریخ ساز می شد! این داستان شما بود آقای کیروش؟ با اون 6 گلی که از انگلیس زدی بدترین افتضاح تاریخ رو ساختی!

وقتی تیم ملی خوب نبود همه بد بودند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه گفته می شد عملکرد تیم ملی در جام جهانی بهتر از پرسپولیس بود، تصریح کرد: تیمی که هیچ کاری نکرد به معنای بد بودن همه اعضایش بود. وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد یعنی همه وحشتناک هستند. قابل قبول نیست که یک نفر خوب باشد و دو نفر بد و همه این حرف ها مزخرف است. اینکه استقلالی بهتر بود یا پرسپولیس ضعیف به نظر می رسید در هیچ مقیاسی نمی گنجد، عملکرد کلی تیم ضعیف بود، بنابراین همه تیم ها ضعیف بودند.

بازیکن ناکافی اجازه بازی ندارد

یوسفی با یادآوری ماجرای یحیی گل محمدی و شایعه ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از او و ممکن است بازی همیشگی خود را در دربی انجام ندهند، گفت: من فوتبال را از منظر دیگری می بینم و چنین رفتاری را صددرصد محکوم می کنم. زندگی هر کسی مال خودش است. نظر همه محترم است.

وی افزود: وقتی با پرسپولیس قرارداد می بندید، موظف هستید که با جان و دل برای پرسپولیس بازی کنید. وقتی قرارداد 10 میلیاردی می بندی باید برای پرسپولیس سرت را جلوی توپ بگذاری. من اگر جای گل محمدی بودم و می دیدم ملی پوشانم کمتر می خواهند با همه آنها برخورد می کردم.

پرسپولیس جای شیرینی نیست

بازیکنان قدیمی پرسپولیس گفتند: اگر این چهار نفر می خواهند کمی برای دربی کار کنند یا ناز باشند، یحیی آنها را رها کند. اگر قرار است در دربی با این نفرات یک گل بزنیم و ببازیم، بهتر است آنها را نداشته باشیم و سه گل بزنیم و ببازیم. هرکسی مقابل پرسپولیس باشد در این تیم جایی ندارد. بازیکن پرسپولیس باید با تعصب به پیراهن خود در زمین حاضر شود.

پرسپولیس سلیقه و نظر نمی شناسد

بازیکنان قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کردند: هرکسی نظر خودش را دارد اما وقتی فردی لباس پرسپولیس را می پوشد باید نظر و سلیقه خود را کنار بگذارد و به احترام باشگاه و هواداران برای تیم بجنگد.

نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است

یوسفی در پایان درباره دربی تاکید کرد: دربی مانند جام جهانی بازی غیرقابل پیش بینی است که هیچکس انتظار نداشت ژاپن آلمان را حذف کند یا اسپانیا را شکست دهد. در دربی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. امیدوارم اتفاقات این دربی به سود پرسپولیس پیش برود و برنده زمین را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید