طعنه سنگین شیخ دیابته: برای این بازیکن پرسپولیس بیمارستان ویژه بسازید!

طعنه سنگین شیخ دیابته: برای این بازیکن پرسپولیس بیمارستان ویژه بسازید!

شیخ دیابات برای چندمین بار مصدوم می شود و نتوانسته پرسپولیس را در آخرین دیدارهای این تیم همراهی کند. تجربه سال های اخیر نشان می دهد که معمولا خریدهای خارجی پرسپولیس کارایی لازم را ندارند یا کیفیت مطلوبی ندارند.

برخی مثل یورگن لوکادیا یا آنتونی استوکس که از نظر فنی قابل قبول هستند، ناگهان پرسپولیس را ترک می کنند و به کشورشان بازمی گردند.

از جمله آنها می توان به شیخ دیابه اشاره کرد که بیشتر فصل را به جای حضور در تمرینات و مسابقات پرسپولیس مصدوم سپری کرد.

جمشید شاه محمدی، مهاجم سابق پرسپولیس در این خصوص می گوید: از مجروحیت های شیخ دیابته متعجب هستم. اول فصل، وسط فصل و الان… نمی دونم چی بگم! او به جای اینکه زیر نظر یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس کار کند، بیشتر به پزشکان این تیم خدمت کرد! به نظر من باشگاه پرسپولیس باید بیمارستان مخصوص شیخ دیابات را در کنار سایر موارد ضروری بسازد!

وی ادامه می دهد: از شوخی قبلی نمی دانم این مهاجم به خاطر سنش به ایفمارک رفته یا مصدوم شده یا نه؟ گل چه به مس کرمان می خورد و مصدوم می شود. دو گل به صنعت نفت در آبادان زد و آسیب دید! مشکل چیه؟ به جای اینکه مدام فیزیوتراپی یا تمرینات ویژه زیر نظر پزشکان پرسپولیس انجام دهیم، بازیکن و مهاجم خارجی آوردیم که دست سرمربی را بگیرد؟ واقعا برایم عجیب است و هنوز دلیل این همه مصدومیت را پیدا نکرده ام و قطعا این سوال پرسپولیسی هاست که انتظار بیشتری از مهاجم خارجی خود دارند.

شاه محمدی در مورد لئاندرو پریرا، دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس نیز خاطرنشان می کند: دو سه هفته زمان خوبی برای ارزیابی بازیکن خارجی نیست که به تازگی وارد کشوری با فرهنگ جدید شده است. شما باید بازی های بیشتری ببینید و بعد قضاوت کنید. امیدوارم این مهاجم برزیلی از قبل مصدوم نشده باشد و بتواند بیشتر از دیاباته برای پرسپولیس بازی کند و بیشتر از او گل بزند.

وی همچنین به گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من به شخصه سبک بازی و تعصب جورجی گلسیانی را دوست دارم. او یک بازیکن حرفه ای است که با غیرت زیادی بازی می کند. هنوز دربی را به یاد دارم که گلسیانی چگونه تیم را در بازی نگه داشت. آرزو می کنم همه خارجی هایی که به پرسپولیس یا کلا فوتبال ما می آیند مثل گلسی ها باشند.

جمشید شاه محمدی در پایان با اطمینان از قهرمانی پرسپولیس صحبت کرد و گفت: معتقدم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود و سایر تیم ها از جمله استقلال و سپاهان اصفهان با تمام احترامی که برای این دو تیم قائل هستم باید. برای نایب قهرمانی مبارزه کنید

دیدگاهتان را بنویسید