نقد قوی نظام یحیی نزد شیخ دیابته

نقد قوی نظام یحیی نزد شیخ دیابته

تاوارس پس از شکست 1-2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: دیروز در نشست خبری درباره این موضوع صحبت کردیم. گفتند باید جریمه را جبران کنیم.» به نظرم قولشان عملی شد و جبران شد! در مورد اشتباهات داوری زیاد صحبت نمی کنم اما این چهارمین بار است که تصمیمات داوری علیه ما اشتباه می شود. جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. چون در طول هفته متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت قبل از بازی یکی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و همچنین محمد کنبری را در نیمه اول با مصدومیت از دست دادیم. با توجه به مشکلات و مشکلاتی که در طول مسابقه با آن مواجه هستیم، مجبور به تعویض چند بازیکن هستیم. بنابراین به بازیکنانم تبریک می گویم که با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، خیلی خوب بازی کردند. ما به عنوان یک تیم بهتر از پرسپولیس بودیم.

تاوارس گفت: “فوتبالی که آنها بازی کردند این بود که توپ را از خط دفاعی گرفتند و توپ را به مهاجم دوم خود دادند و سپس توپ را به بازیکن بعدی داد. این فوتبال نیست. «آنها ممکن است قهرمان شوند، اما امروز این فوتبال مدرن نیست. من به بازیکنانم با وجود تمام مشکلاتی که داشتند تبریک می گویم.

تاوارس با بیان اینکه صنعت نفت نیازی به تغییر ترکیب تیمش ندارد، گفت: من با این نظر موافق نیستم، فقط بازیکنان جوان را آزاد نمی کنیم تا بگوییم بازیکنان جوان آزاد کرده ایم. بازیکن جوان باید توانایی های خود را نشان دهد. تنها جوانی که تاکنون توانسته ایم از آن استفاده کنیم احمد شریعت است. تیم ما با وجود بازیکنانی چون واسعی، شریعت و دلیری، در پنجمین روز لیگ امیدها به دیدارهای خود پایان داد.

وی درباره اینکه بازیکنان باتجربه روند پیشرفت تیم را کند کرده اند، گفت: با شما موافقم. ترکیب امروز در حال تغییر بود، دیر یا زود قرار بود تغییر کند. امروز سه بازیکن ما مصدوم شدند. میمی زاده هم خوب بازی کرد اما با توجه به اینکه در حمله به گلزن نیاز داشتیم تغییراتی ایجاد کردم. بیت سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد و آن هم به دلیل مصدومیت بود، بنابراین از او راضی بودم. زیکانی به دلیل عمل جراحی 5 تا 6 ماه در مسابقات غایب بود. زمانی که بازیکنی پس از بازتوانی به تمرینات برمی گردد، پس از مدتی باید به ترکیب برگردد. در پست ریکانی بازیکن نداریم و باید بازی می کرد.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه برای بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی دهند و در ابتدای صحبت هایش گفت که چهار هفته داوری به ضرر نفت است و اینکه آیا دست هایی پشت سر نفت است، گفت: پرده برای اینکه نفت نتیجه نگیرد، گفت: در جواب سوال اول باید بگویم بله و در جواب سوال دوم خیر.

دیدگاهتان را بنویسید