شادی و افشاگری در پشت صحنه داستان جنجالی شیخ دیابته

شادی و افشاگری در پشت صحنه داستان جنجالی شیخ دیابته

شیخ دیابات حدود یک هفته پیش در یک مصاحبه تلویزیونی افشاگری های عجیبی کرد. او مدعی شد در مدت اقامتش در تهران، مدیریت وقت باشگاه استقلال به آپارتمانش رفته و با نفوذ به آپارتمانش، لباس، کفش و چمدانش را گرفته و همه را دور انداخته اند!

عده ای این موضوع را به زمان احمد سعادتمند نسبت می دهند که شب گذشته در گفتگوی تلفنی با شب های فوتبالی با ادعای دیابت مثل برادرش قاطعانه تکذیب کرد! مدیرعامل سابق استقلال که به شدت از این موضوع ناراحت بود، گفت: اولاً رابطه ما مثل یک بردار بزرگ و کوچکتر بود. میتونی زنگ بزنی و بپرسی دوم اینکه دیابت مرا داداش نامید. ما ایرانی ها اجازه نداریم با مهمانمان این کار را کنیم. این برخورد بسیار زننده و زشت بود.

وی مدعی است در دوران حکومتش چنین اتفاقی نیفتاد و افزود: دیابه پس از بازی حذفی با تراکتورسازی به تهران آمد و از آنجا راهی فرانسه شد. او از فرانسه تا آسیا به قطر آمد و آنجا از من اجازه گرفت و رفت. روز 5 اکتبر که از قطر برگشتیم، فردای آن روز به ناحق توسط دوستانم اخراج شدم. یک ماه و نیم بعد دیابت آمد. دوستان می گویند او خانه دیابت را دزدیده است. چرا اینقدر راحت دروغ می گویند؟ اگر ادعا کردند که خانه دیابت را دزدیده اند، گزارش پلیس بیاورید. برو بپرس وسایلش در چه تاریخی به باشگاه آورده شده؟ دیابت تا پایان لیگ قهرمانان آسیا قرارداد داشت. من حدود 5 ماه و 20 روز مدیرعامل بودم. خانه دیابتی را یک ماه دیگر تمدید کردیم

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص ادعاهایی مبنی بر اینکه چنین اتفاقاتی مربوط به دوران حکومتش است، گفت: 15 نفر بیایند و بگویند در زمان من بوده است، به راحتی قبول می کنید؟ مگر نمی گویند وسایل را به باشگاه آورده اند؟ خب تاریخ رو بگو در تاریخ 28 مهر 1378 توسط آقای هلیل زاده و وزیر محترم از باشگاه استقلال برکنار شدم. یک ماه و نیم بعد این اتفاق افتاد. چرا تاریخ را در روز روشن تغییر دهیم؟ این اصلاً پیچیده نیست. دیابت بعد از آسیا به فرانسه رفت که 14 مهر پارسال تمام شد و من اخراج شدم. تو را خدا صدا نکن! شما به داستان نگاه می کنید و می پرسید چه کسی خانه دیابت را دزدیده است؟ مگر در زمان ما شیخ دیابات آقای گل نبود؟ وقتی ما رفتیم آقای فکری استفاده نکرد و گفت انگیزه ای وجود ندارد، اصلا معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید