ماجرای درگیری جنجالی شیخ دیابته در انزلی

ماجرای درگیری جنجالی شیخ دیابته در انزلی

شیخ دیابات، بازیکن سابق استقلال که این فصل به پرسپولیس پیوست، حالا تفاوت زیادی با خود می بیند. آخرین اخبار مربوط به این بازیکن از اتفاقات پایان دیدار با ملوان در انزلی است. جایی که گفته می شود او با یکی از هواداران درگیر شده است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با رد این اتفاق و دفاع از مهاجم مالی گفت: با توجه به شخصیتی که از او می شناسم بعید می دانم چنین رفتاری انجام داده باشد و چنین کاری درست نیست.

وی درباره حضور این بازیکن در لیست مسابقات برای حضور در تیم نیز گفت: به مرور زمان به شرایط اصلی تیم رسید.

درویش همچنین در پاسخ به شایعات پیرامون مصدومیت این بازیکن در زمان عقد قرارداد، گفت: اگر مصدوم است، قرارداد چگونه انجام می شود. بازیکن قبل از عقد قرارداد باید تست های پزشکی و تست ایفمارک را پشت سر بگذارد و مطمئنا این خبر حاشیه ای و کذب است.

وی با بیان اینکه آخرین خرید این تیم مورد توجه یحیی گل محمدی قرار نگرفت و با خواست مدیران تیم خریداری شد، پاسخ داد: این از آن دست گزارش هایی است که دوست دارند بین باشگاه و اعضای تیم فاصله بگیرند. اصولاً مربی باشگاه اسامی مورد نظر خود را اعلام می کند. نفر اول فنی می تواند بازیکنان را معرفی کند. ابتدا خودداری کرد اما بعد اعلام کرد که اگر سالم باشد او را می آورد و تحویل می گیرد. گروهی هستند که موفقیت پرسپولیس را دوست ندارند. اکنون باشگاه در حال پرداخت بدهی‌ها است و با سیستم فریبنده دست و پنجه نرم می‌کند. با تغییر من هیچ چیز عوض نمی شود و باید برای رسیدن به خواسته های خود از خدا بخواهند که تغییر کند که این اتفاق نمی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید