یحیی گل محمدی به این تیم نمی بازد!

یحیی گل محمدی به این تیم نمی بازد!

پرسپولیس که چند هفته پیش قهرمان لیگ برتر شده بود در فینال جام حذفی مقابل رقیب قدیمی خود موفق بود و با پیروزی مقابل استقلال موفق شد دومین جام فصل خود را به دست آورد. یحیی که برخلاف سال قبل در این فصل عالی کار کرد، توانست تمام جام های ممکن را درو کند و نام خود را در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت کند. گل محمدی در این فصل رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد و حالا یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید.

*یحیی با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی موفق شد برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شود. او دو بار با ذوب آهن و یک بار با پرسپولیس یحیی به این عنوان دست یافت تا نامش را در کنار بزرگان فوتبال ایران مانند علی دایی، علی پروین و بهمن صالح نیا بگذارد.

* یحیی در این فصل 3 بار مقابل استقلال قرار گرفت و حتی یک باخت هم نداشت. گل محمدی در دیدار اول مقابل این تیم به تساوی رسید اما در دیدار دوم و همچنین فینال جام حذفی موفق شد استقلال را شکست دهد و در جدال با سرمربی پرتغالی آبی ها برنده مطلق باشد. گل محمدی تاکنون 11 بار به مصاف استقلال رفته است اما در طول این دیدار هرگز به این تیم نباخت تا مشخص شود سرمربی پرسپولیس هم بازیکن دربی است.

*پیروزی چشمگیر برای هفتمین بار قهرمان مسابقات جام حذفی. علاوه بر شیرینی های فراوانی که برای پرسپولیسی ها وجود داشت، این برد بدون شک برای یحیی گل محمدی دو برابر شیرین بود. او با قهرمانی سرخ ها توانست سومین سرمربی تاریخ پرسپولیس شود که با این تیم در یک فصل به تمام جام های ممکن رسیده و نام خود را در کنار بزرگانی چون علی پروین و برانکو ایوانکوویچ جاودانه کند. از همه مهمتر هر دو جام پالپاشین با شکست استقلال به دست آمد.

* پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و حذفی، خود به خود قهرمان سوپرجام شد تا سه گانه رویایی این باشگاه تکمیل شود. یحیی یک بار با پرسپولیس و یک بار با ذوب آهن قهرمان سوپرجام شد و حالا در این فصل سومین سوپرجام خود را به دست آورد تا پرافتخارترین این جام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید