به خدمت گرفتن یحیی ستاره محبوب پرسپولیس پیچیده بود

به خدمت گرفتن یحیی ستاره محبوب پرسپولیس پیچیده بود

تقریبا هر روز اخباری از کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی تیم پرتغالی ویسلا می شنویم که گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس در خط حمله است. پرسپولیس بیش از یک ماه است که درگیر جذب کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است اما هنوز این قرارداد را انجام نداده است. در حالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن صورت گرفته بود، کاسیانو به دلیل برخی بلاتکلیفی ها به ایران نیامد.

مطالبات زیاد کاسیانو و چندین نماینده که با او کار می کنند و همچنین کمبود نقدینگی باشگاه پرسپولیس و مشکلات انتقال پول به دلیل تحریم ها باعث شد این بازیکن به تهران نیاید. یحیی که روی آمدن کاسیانو حساب باز کرده بود، همین چند روز پیش نام چند گزینه دیگر را به مدیران باشگاه داد تا در صورت نیامدن کاسیانو، یکی از آن افراد آورده شود. کاسیانو که با ویسلا قرارداد دارد در هفته های اخیر در تمرینات تیمش شرکت می کند اما در روزهای گذشته خبری از او در تمرینات ویسلا نبوده و باشگاه پرتغالی نیز عکسی از کاسیانو منتشر نکرده است.

پیگیری ها نشان می دهد که کاسیانو چند روز پیش در جریان تمرینات ویزلا دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و به احتمال زیاد برای چند هفته آینده از تمرینات گروهی دور خواهد بود. اتفاق مهمی که قطعا حضور او در پرسپولیس را با تردید مواجه خواهد کرد.

حال باید دید آیا باشگاه پرسپولیس به جذب این بازیکن که اخیرا مصدوم شده است ادامه خواهد داد یا کلاً مانع از خرید کاسیانو شده و مهاجم دیگری را انتخاب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید