اصرار یحیی برای به خدمت گرفتن مثل همیشه برای پرسپولیس

اصرار یحیی برای به خدمت گرفتن مثل همیشه برای پرسپولیس

اخراج اردوی خارجی پس از مذاکره با کمپ کایسری اسپور، پرده آخر اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس بود که باعث شد هواداران خشمگین پرسپولیس انتقادات خود را از مدیریت باشگاه به صورت علنی مطرح کنند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از انتقادات محمد محمدی در دفاع از عملکرد این باشگاه بیانیه ای داد و البته به هواداران این تیم قول خرید مهاجم جدید داد.

باشگاه پرسپولیس که در سال های اخیر همواره برای جذب مهاجمان خارجی با مشکل مواجه بوده و نتوانسته اهداف مورد نظر خود را جذب کند، در این پنجره چالش سختی برای خرید مهاجم داشت.

در حالی که یحیی گل محمدی 8 گزینه ارائه کرده بود، قرمزها مذاکرات خود را با کاسیانو دیاز برزیلی آغاز کردند، اما پروژه به خدمت گرفتن او در حالی که نهایی به نظر می رسید، با مشکلاتی از جمله گزینه های نامطلوب او و انتقال پول رضایت نامه به پرتغال مواجه شد.

در این بین گادوین منشا مهاجم دیگری بود که پرسپولیس به سراغش رفت اما مس رفسنجان موفق شد مهاجم نیجریه ای و آقای گل لیگ برتری را جذب کند تا قراردادش را تمدید کند و او را در ترکیب نگه دارد.

اما در جریان مذاکرات با کاسیانو دیاز، اتفاقی غیرمنتظره افتاد. مصدومیت مهاجم برزیلی که در ابتدا حدس می‌زد چهار هفته از میادین دور باشد و بسیاری احساس می‌کردند که پروژه جذب او شکست خورده است.

نکته مهم این است که مهاجم ذخیره که در لیگ برزیل فعالیت می کند سه میلیون یورو برای انتقال این باشگاه از پرسپولیس می پردازد که انتقال او را غیرممکن می کند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته اطلاعات کاملی از وضعیت کاسیانو در رابطه با باشگاه ویسلا دریافت کرد و برای این باشگاه نیز مشخص بود که او سه تا چهار هفته برای بازگشت نیاز دارد.

با این حال یحیی گل محمدی اصرار به حضور این گلزن سابق لیگ اول پرتغالی دارد و حالا باشگاه پرسپولیس بار دیگر در مذاکرات با این بازیکن رویکرد مثبتی داشته است.

پرسپولیسی ها معتقدند برخی گزینه ها برای این بازیکن هزینه های اضافی را برای این باشگاه به همراه دارد و این موضوع در مذاکرات طرفین قابل حل است.

با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هر چه زودتر انتقال کاسیانو را نهایی کند و از حضور این مهاجم خارجی در لیگ برتر استقبال کند. مهاجمی که احتمالاً برای شروع لیگ به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید