عرب‌ها چشم طمع به مهاجم برزیلی تاتنهام دارند

به گزارش پرس انگلیس، مهاجم برزیلی تاتنهام زیر ذره بین تیم های عربستانی است تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی این کشور شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش مطبوعات انگلستان باشگاه های فوتبال عربستان آنها به دنبال جذب ریچارلیسون مهاجم برزیلی تاتنهام هستند. این نشان می دهد که باشگاه های عربی از سرمایه گذاری و جستجوی شرایط بهتر دست نخواهند کشید. ریچارلیسون در تابستان 2022 با قراردادی 58 میلیون یورویی از اورتون به تاتنهام پیوست.

به گزارش وبسایت ورزشی “90MIN”، برخی از باشگاه های لیگ عربستان که هنوز نامشان فاش نشده است، این ملی پوش برزیلی را برای جذب او در فصل نقل و انتقالات زمستانی ژانویه آینده در لیست علاقه مندی های خود قرار داده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه لندنی تاتنهام حاضر نخواهد بود با کمتر از مبلغی که برای جذب او از اورتون پرداخت کرده، از او جدا شود. با این حال، خود ریچارلیسون به آنچه که در لیگ برتر در نظر گرفته بود، دست نیافته است.

آنگه پستگلو، سرمربی تاتنهام، هیچ مخالفتی با این بازیکن برزیلی ندارد که به این تیم ادامه دهد. اما اگر پیشنهاد مالی برای رد کردن خیلی زیاد باشد، او با رفتن موافقت خواهد کرد.

ریچارلیسون از زمان انجام عمل جراحی لگن در نوامبر 2022 به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است، اما انتظار می رود پس از بهبودی فصل آینده به میادین بازگردد.

ریچارلیسون از زمان پیوستن به تیم تاتنهام، در 47 بازی در تمامی رقابت ها به میدان رفته و 5 گل و 7 پاس گل در دوران حرفه ای خود ثبت کرده است.



آیا این خبر مفید بود؟