شرایط مهم برای فروش مهاجم برزیلی به پرسپولیس

شرایط مهم برای فروش مهاجم برزیلی به پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس از طریق این پنجره نقل و انتقالاتی گزینه های مختلفی را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است که گفته می شود یکی از آنها بازیکن برزیلی به نام کاسیانو است که در تیم پرتغالی ویزلا بازی می کند. این مهاجم 32 ساله که دو فصل برای این تیم بازی کرده است، همچنان با تیم پرتغالی قرارداد یک ساله دارد و در چنین شرایطی قرمزها ابتدا باید با باشگاه خود به توافق برسند و تاوان رضایت نامه خود را پرداخت کنند. او را استخدام کند در چنین شرایطی روزنامه پرتغالی اوجوگو معتقد است ویزلا مهاجم بزرگسال خود را به راحتی از دست نخواهد داد و باید شرایط آنها فراهم شود. این روزنامه می نویسد: پرسپولیس برای به خدمت گرفتن یکی از مهاجمان راسو از ایران استفاده می کند و اصرار دارد که او را به خدمت بگیرد اما خریدش کار راحتی نیست. آینده کاسیانوی برزیلی در ویسلا مشخص نیست و مشخص نیست که این بازیکن فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد، هرچند که قراردادی یک ساله دارد. در بازار نقل و انتقالات، جدایی یک بازیکن همیشه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه آیا باشگاه ممکن است گزینه های دیگری برای پر کردن جای خالی خود داشته باشد یا خیر. در این میان ویزلا نه تنها جدایی کاسیانو را مشروط به یافتن جانشین مناسب کرده است، بلکه تنها در صورت دریافت پیشنهاد معقول به مهاجم 32 ساله اجازه می دهد باشگاه را ترک کند.

چنین شرایط سختی برای مهاجمی که در سال های پایانی فوتبالش به سر می برد و از طرفی آمار استثنایی در تیمش ندارد بسیار عجیب به نظر می رسد. این بازیکن از سال 2011 که وارد فوتبال حرفه ای شد، تجربه حضور در باشگاه های زیادی را دارد و در این مدت 23 انتقال بین تیم های مختلف را تجربه کرده است.

کاسیانو در طول این سال ها دو بار در فوتبال آسیا بازی کرده و شناخت نسبتا خوبی از این قاره دارد، هرچند حضور او در تیم های باشگاهی شرق آسیا تنها به دو نیم فصل محدود شده است. در سال 2015 و در نیم فصل دوم لیگ کره، مهاجم برزیلی به گوانگژو رفت و در 11 بازی تنها یک گل به ثمر رساند و در پایان فصل از این تیم جدا شد. سه سال بعد، او به آسیا بازگشت، اما این بار به لیگ دسته دوم چین رفت تا برای هیلونگجیانگ بازی کند، جایی که در نیمه اول تنها 5 فرصت برای این تیم داشت که منجر به یک پاس گل شد.

البته کاسیانو دو سال پیش و در اولین فصل حضورش در ویسلا، بهترین فصل فوتبالش را پشت سر گذاشت و سپس در دسته دوم پرتغال بازی کرد و 17 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود این باشگاه به لیگ برتر داشت. او فصل گذشته نیز در 25 بازی 7 گل و 2 پاس گل به ثمر رساند که مهمترین آنها در تساوی 1-1 تیمش مقابل بنفیکا بود.

پیش از این اعلام شده بود باشگاه پرتغالی برای دریافت رضایت نامه مهاجم برزیلی مبلغی حدود 200 هزار دلار در نظر گرفته است، اما بعید است که علاقه پرسپولیس به جذب کاسیانو باعث افزایش تعداد مدنظر پرتغالی ها شود و این انتقال منتفی شود. چرا که باشگاه باید حداقل همین مبلغ را به بازیکن بپردازد و در شرایط فعلی شاید منطقی نباشد که یک مهاجم 32 ساله این مبلغ را خرج کند.

پرسپولیس که پیش از این یک بار اقدام به جذب این بازیکن کرده بود، به پروژه جذب او بازگشت و این در حالی است که رسانه های ترکیه از تلاش سامسون اسپور برای جذب این مهاجم برزیلی خبر دادند. به گزارش سایت ترکی سامسون هابر؛ کاسیانو چند روز پیش وارد استانبول شد و قرار است با یوکسل یلدیریم، رئیس سامسون اسپور دیدار و درباره پیوستن به این تیم ترکیه ای گفتگو کند.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید