شرایط باشگاه پرتغالی برای انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس

با اعلام نیاز کادر فنی پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی، این باشگاه با کاسیانو، مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال مذاکراتی را انجام داد و به توافق غیرمستقیم رسید.

در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره حضور کاسیانو در تهران مطرح شد اما در نهایت مشخص شد که باشگاه پرسپولیس برای آوردن کاسیانو به تهران باید 300 هزار دلار به باشگاه ویزلا بپردازد و تا زمانی که این پول واریز شود. در حساب این باشگاه پرتغالی حضور کاسیانو در پرسپولیس مردود خواهد بود. این در حالی است که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه آغاز شده و هنوز وضعیت دقیق کاسیانو برای پیوستن به پرسپولیس مشخص نیست.

در همین رابطه سوال جالبی مطرح شد و آن اینکه اگر پرسپولیس نتواند به درخواست باشگاه پرتغالی مبنی بر پرداخت مبلغ رضایت نامه عمل کند، باید 200 هزار دلار دیگر پرداخت کند! باشگاه ویزلا برای اینکه هر چه زودتر تکلیف مهاجم برزیلی مشخص شود، یک مهلت دو هفته ای برای پرسپولیس در نظر گرفته است تا در این مدت باشگاه ایرانی بتواند 300 هزار دلار برای حضور کاسیانو به تهران بپردازد، اما اگر در این مدت دو هفته باشد. -دوره هفته باشگاه از پرسپولیس اگر نتواند این پول را آماده کند و پرداخت کند، رقم توافق کاسیانو از 300 هزار دلار به 500 هزار دلار افزایش می یابد که رقم مهاجم برزیلی را افزایش می دهد.

این ترفند عجیب باشگاه ویزلا مسئولان باشگاه پرسپولیس را بر آن داشته تا هر چه زودتر برای رفع این مشکل تلاش کنند. در این رابطه مذاکراتی با بانک شهر نیز انجام شده است تا پرسپولیسی ها از طریق این بانک مبلغ 300 هزار دلار را با رضایت کاسیانو پرداخت کنند اما در این بین مشکلی به وجود آمده است. بحث تحریم های ظالمانه علیه ایران ممکن است باعث نرسیدن این پول به مقصد شود و این امر پرسپولیسی ها را ناامید کند، بنابراین با وجود سپرده 300 هزار دلاری، این پول بلوکه نمی شود و نه کاسیانو به تهران می آید و نه سرخپوشان. .پولشون رو بگیر

این مشکلات روند جذب کاسیانو را پیچیده و سخت کرده است اما در این بین تلاش می شود تا مشکل پرداختی پیش نیاید و پرسپولیسی ها 200 هزار دلار بیشتر بابت توافق کاسیانو پرداخت نکنند. باید دید این روند انتقال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید