مهاجم برزیلی کمر پرسپولیس را شکست!

مهاجم برزیلی کمر پرسپولیس را شکست!

باخت تلخ پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان باعث ناامیدی بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این تیم شد. شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد بزرگ در ورزشگاه نقش جهان و حذف سپاهان، این بار در هفته بیست و سوم مغلوب سپاهان شدند.

البته دلیل این شکست ۱۰ نفره ماندن پرسپولیس در حالی بود که مدافع راست سابق این تیم یک بازیکن کمتر را دلیل اصلی این باخت می داند.

علیرضا محمد ضمن بیان این مطلب می گوید: به نظر من اخراج مهاجم برزیلی کمر پرسپولیس را در قاطعیت مقابل سپاهان اصفهان شکست. پرسپولیس اگرچه شروع خوبی در این دیدار نداشت اما از نظر تعداد بازیکن و با تشویق و حمایت تماشاگران توانست سپاهان را در تهران در شرایط مساوی شکست دهد.

وی ادامه می دهد: لئاندرو پریرا به دلیل بی خودی دو کارت زرد گرفت تا در این بازی فشرده به تیمش فشار بیاورد. اگرچه پرسپولیس در نیمه دوم تسلیم نشد، حتی پس از ده نفره شدن و نمایش خوب، بالاخره یک کمک اضافی به کمک سپاهان آمد تا در دقیقه 95 گلزنی کند.

مدافع راست پرسپولیس چندی پیش به عملکرد دانیال اسماعیلی فر نیز اشاره کرد و گفت: دانیال مدافعی نافذ و متحرک است که توانایی تنفس بالایی دارد و در فاز تهاجمی عالی بازی می کند اما احساس می کنم بعد از حذف شدن از لیست. مسافران در قطر برای جام جهانی، کمی کاهش یافته است. اسماعیلی فر بازیکن توانمندی است و باید گذشته را فراموش کند و مانند ابتدای فصل کارش را انجام دهد. در کنار او، وحدت حنانوف نیز بازیکن قابل اعتمادی برای دفاع راست است و این دو حتی می توانند با هم بازی کنند.

وی همچنین ادامه می دهد: شاید برخی بگویند با این شکست کار برای پرسپولیس تمام شده اما اینطور نیست. 7 بازی دیگر باقی مانده است که شامل 21 امتیاز می شود. پرسپولیس با پیروزی در 7 بازی باقی مانده و کسب 21 امتیاز می تواند قهرمان لیگ برتر شود. شکی ندارید که سپاهان در بازی های باقی مانده امتیازات را از دست می دهد و پرسپولیس می تواند به این تیم برسد. بنابراین نه مربیان، نه بازیکنان و نه ما پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس نباید ناامید باشیم و امیدوارانه منتظر دیدارهای بعدی باشیم. این برد نه قهرمانی سپاهان را تضمین می کند و نه پرسپولیس قهرمان می شود!

علیرضا محمد در پایان به خالی بودن ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: واقعا زشت است که ورزشگاه آزادی را خالی می بینیم. ورزشگاهی که زمانی ۱۲۰ هزار تماشاگر داشت، اکنون تنها ۸ هزار پرسپولیسی را در خود جای داده است. به جرات می توانم بگویم یکی از دلایل شکست پرسپولیس در دیدار با سپاهان خالی بودن ورزشگاه آزادی بود. ورزشگاه پر از هوادار پرسپولیس برای هر تیمی وحشتناک است و امیدوارم هر چه زودتر مشکل این ورزشگاه که هواداران بیشتری را در خود جای دهد حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید