کمر استقلال به خاطر دربی شکست

کمر استقلال به خاطر دربی شکست

سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال در بحث تبلیغات محیطی برای اجرای تبلیغات در دربی گفت: همه صحبت ها درباره بحث تبلیغات محیطی انجام شده و همه آن را می دانند. طبق قراردادی که باشگاه استقلال با سازمان لیگ منعقد کرده، برای بازی هایی که استقلال برگزار می کند، تبلیغات بر عهده باشگاه است. حق تبلیغات برای باشگاه قانونی بود، اما توسط خود باشگاه نیز وضع می شد. سهام سازمان لیگ را هم به صورت نقدی پرداخت کردیم و ضمانت لازم داده شد.

وی گفت: طبق قانون تبلیغات نباید در معرض دید بینندگان باشد و امروز طبق گفته وزارت بهداشت بیننده نداریم. و استقلال پنج میلیارد ضرر کرد. باید این ضرر را با تبلیغات جبران کنیم. مسابقات قبلی دیده نشد و حتی در سکوها برای تیم های دیگر یا سازمان لیگ تبلیغ شد.

نماینده باشگاه استقلال با بیان اینکه به دلیل عدم حضور تماشاگر ارتفاع تبلیغات را افزایش داده اند و این یک مشکل طبیعی است، ادامه داد: و ما هر کاری را که قانون می خواهد انجام می دهیم.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکل، مکان آمبولانس یا تابلوهای تبلیغاتی تغییر می کند، گفت: تابلوها را قرار می دهیم تا مشکلی برای دیدن آمبولانس پیش نیاید.

وی در خصوص توافقات مالی با لیگ گفت: از آخرین بازی خانگی 13 بازی میزبانی کردیم و دو بازی ابتدایی لیگ کار تبلیغات را انجام داده است. باشگاه استقلال برای هر بازی 10 میلیارد برای هر بازی و در مجموع 130 میلیارد پیشنهاد می دهد که 25 درصد آن طبق قانون سهم سازمان لیگ و 5 درصد هزینه بازی با احتساب پول داوران و برگزارکنندگان است. از بازی در مجموع 30 درصد از این مبلغ را که 39 میلیارد تن است به سازمان لیگ پرداخت می کنیم. البته این مبلغ قبل از هر مسابقه سه میلیارد تن خواهد بود که به حساب سازمان لیگ واریز می شود و برای ضمانت امروز جلسه ای در سازمان لیگ تشکیل شد و ضمانت های لازم را ارائه کردیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی برای لایو اینستاگرام باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: او میزبان بازی استقلال است و دوربین باشگاه باید در ورزشگاه باشد چرا که سایر شرکت ها بازی را پخش می کنند. چطور ممکن است مالک این بازی باشگاه استقلال باشد اما از نظر صدا و سیما دوربین آنها در ورزشگاه باشد اما دوربین باشگاه نه؟ از آنجایی که تبلیغات و محتوای محیطی حق باشگاه است، طبق قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید حق پخش را بدهند و این کار باید انجام شود، حالا که صدا و سیما این کار را نمی کند، دوربین باشگاه کار نمی کند و این مورد سوال است

فتاحی در مورد اینکه آیا او باید به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال معرفی شود یا نماینده این باشگاه، گفت: هر چه می خواهی بگو.

پس از صحبت های سعید فتاحی در مورد حقوق خبرنگار تلویزیون برای به چالش کشیدن او به ضرر استقلال پنج میلیاردی بلیت فروشی که چگونه این مبلغ 70 هزار نفری را در ورزشگاه آزادی جمع آوری کرد، گفت: حساب کنید ببینید چطور شد. بسیاری . میانگین بلیط 100000 تن است. طبق قانون، باشگاه استقلال سه بازه قیمتی سازمان لیگ را اعلام کرده که برای بازی های حساس متفاوت است و رقم آن را در سایت اعلام می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید