کمر پرسپولیس در بازی با ذوب آهن شکست!

کمر پرسپولیس در بازی با ذوب آهن شکست!

بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل شاههبود مشهد، شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار بیشتر از پرسپولیس بود.

خیلی ها معتقدند باخت شاگردان یحیی گل محمدی مقابل سپاهان می تواند به معنای خداحافظی با قهرمانی باشد. محسن بنگر یکی از بازیکنانی است که برای پرسپولیس و سپاهان بازی کرده است. کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص دیدگاه جالبی دارد.

فکر می کردی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن امتیاز از دست بدهد؟

به هر حال ذوب آهن با انگیزه بود و فشار روی مهدی تارتار در فضای مجازی باعث شد این تیم دلیل بزرگ تری باشد تا با روحیه و انگیزه بالاتر مقابل پرسپولیس بازی کند.

مشکل پرسپولیس در این بازی چه بود؟

گلزنی برای مدافع عنوان قهرمانی بد است، اما گل های اولیه خیلی بدتر است. زمانی که یک تیم در همان ابتدای بازی به گل رسید، تمرکز این تیم به هم خورد و پرسپولیس نیز همین شرایط را در اصفهان تجربه کرد.

پرسپولیس امتیاز از دست داد اما به استقلال رسید. حالا خیلی ها قهرمانی را برای آبی ها رها کرده اند؟

به نظر من تساوی پرسپولیس و ذوب آهن به استقلالی ها جرات بازی مقابل شهرهدی را داد. لیگ برتر در این فصل بسیار حساس شده است و دوست دارم برگزاری لیگ در 4 هفته اخیر به طور همزمان برگزار شود.

اما هفته گذشته استقلال زودتر بازی کرد.

مهم نیست. تیمی که روی دست تیم مقابل بازی می کند شرایط بهتری دارد. پرسپولیس وقتی فهمید استقلال مقابل سپاهان شکست خورده بود، با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد. چه اشکالی دارد که بازی های 4 هفته گذشته همزمان باشند؟

شاید به دلیل پخش زنده بازی های استقلال و پرسپولیس نتوانند به صورت همزمان برگزار شوند؟

آقا ما شبکه تلویزیونی داریم؟ پخش یک بازی از طریق شبکه سوم و دیگری از طریق شبکه ورزش!

اما استقلال و پرسپولیس می خواهند بازی تیم محبوبشان از شبکه سراسری شبکه سوم پخش شود!

در این 4 هفته بازی های دو تیم را از دو شبکه مجزا پخش کنید. مثلا شبکه سوم بازی استقلال 2 هفته و شبکه ورزش 2 هفته و برگشت برای پرسپولیس! راه حل بسیار ساده ای برای این مشکل وجود دارد. اجرای همزمان بازی به تیم ها کمک می کند تا با یکدیگر برابر یکدیگر بازی کنند و رقابت جذاب تر شود.

آیا سرانجام محل بازی حساس پرسپولیس و سپاهان مشخص شد و آیا دو تیم در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؟

بازی در زمین بی طرف کمی سخت بود. البته کمیسیون انضباطی این تصمیم را گرفت و باید به آن احترام گذاشت، اما عجیب بود که اکثر شهرها با میزبانی این دیدار مخالفت کردند و … ورزشگاه سیرجان مدرن با چمن مناسب است و با توجه به اینکه هر دو تیم در زمین بازی می کنند، من فکر می کنم مسابقه جالبی خواهد بود.

کدام شانس را بهتر می دانید؟

پرسپولیس در صورت از دست دادن امتیاز مقابل سپاهان باید با عنوان قهرمانی خداحافظی کند. برای همین با تمام وجود مقابل سپاهان بازی می کند. از طرفی سپاهان به دلیل شکست در مسابقه مصدوم است و می خواهد به هر شکل ممکن انتقام باخت را بگیرد. فکر می کنم بازی برای بینندگان جذاب و راحت خواهد بود.

انتظار دارید چه کسی برنده شود؟

واقعا نمیشه پیش بینی کرد بازی بسیار سخت و دشوار است.

استقلال چطور؟ میشه گفت قهرمان شد؟

همه چیز به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان بستگی دارد. به نظر من این بازی می تواند تکلیف قهرمانی در لیگ بیست و یکم را روشن کند و برای استقلالی ها هم بازی مهم و تعیین کننده ای است.

دیدگاهتان را بنویسید