باشگاه پرتغالی پرتغالی برای پرسپولیس دردسرساز خواهد شد؟

باشگاه پرتغالی پرتغالی برای پرسپولیس دردسرساز خواهد شد؟

مدیران باشگاه پرسپولیس مدام می گویند که در حال انجام تدارکات و کارهای اداری برای انتقال کاسیانو دیاز هستند اما همه می دانند که مهم ترین موضوع انتقال پول به باشگاه ویزلاس است. این باشگاه پرتغالی برای جذب مهاجم برزیلی 300 هزار دلار می خواهد. آنها از دریافت این مبلغ به صورت اقساطی خودداری کردند و پول نقد می خواهند اما با وجود تحریم های بانکی به سختی می توانند این پول را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کنند. اما حالا مشکل جدیدی به وجود آمده که نشان می دهد ویزلا چقدر تلاش می کند تا مهاجم 33 ساله را به پرسپولیس بفروشد.

بدیهی است اگر باشگاه پرسپولیس نتواند به خواسته باشگاه پرتغالی مبنی بر پرداخت مبلغ توافق شده پاسخ دهد، باید 200 هزار دلار دیگر بپردازد! باشگاه ویزلا برای اینکه هر چه زودتر تکلیف مهاجم برزیلی مشخص شود برای پرسپولیس مهلت دو هفته ای در نظر گرفته است تا در این مدت باشگاه ایرانی 300 هزار دلار برای حضور کاسیانو به تهران بپردازد. ، مبلغ قرارداد کاسیانو به 500 هزار دلار و میزان جذب این مهاجم برزیلی افزایش می یابد. این ترفند عجیب باشگاه ویزلا مسئولان باشگاه پرسپولیس را بر آن داشته تا هر چه زودتر برای رفع این مشکل تلاش کنند. در همین راستا مذاکراتی با بانک شهر انجام شد تا پرسپولیسی ها از طریق این بانک مبلغ 300 هزار دلار بابت رضایت نامه کاسیانو را پرداخت کنند اما تحریم ها مانع بزرگی بود در حالی که پرسپولیس فقط می خواست 200 هزار دلار برای رضایت نامه بپردازد.

دیروز البته به گفته یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس گفته شده بود باشگاه ویزلا این شرط را مطرح کرده تا به دنبال جانشینی برای کاسیانو باشد و از خرید او از پرسپولیس مطمئن شود. همچنین مبلغی که به عنوان جریمه تاخیر در پرداخت رضایتنامه افزایش می یابد برای مدت 20 روز کمتر از 60 هزار دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید