این باشگاه پرتغالی دست از ستاره پرسپولیس برنمی دارد

این باشگاه پرتغالی دست از ستاره پرسپولیس برنمی دارد

هفته های پایانی لیگ بیست و هشتم بود که خبر تمایل یک باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی منتشر شد. مهدی عبدی در آن زمان در پرسپولیس ماند تا شرایط بهتری در لیگ 21 پیدا کند و با اینکه در لیگ 21 کمتر بازی کرد اما با زدن 9 گل به عنوان آقای گل سرخ پوشان تهرانی شناخته شد.

پس از پایان لیگ 21، باشگاه پرتغالی همچنان به دنبال جذب عبدی بود که عبدی دوباره این پیشنهاد را رد کرد. این مهاجم جوان در لیگ 22 کمتر از حد معمول بازی کرد تا زمزمه های جدایی او در نیم فصل به اوج خود برسد.

در نیم فصل اخیر لیگ، باشگاه چاوز در نامه ای به باشگاه پرسپولیس رسما از مهدی عبدی درخواست کرد اما نه یحیی گل محمدی اجازه این انتقال را داد و نه خود عبدی خواستار رفتن شد. جالب اینجاست که این صبر در نهایت نتیجه داد و عبدی در هفته های پایانی لیگ نه تنها جایگاه خوبی در تیم پیدا کرد، بلکه ابتدا به عنوان بازیکن ثابت و سپس به عنوان بازیکن تعویضی عیسی آل کثیر به خوبی ایفای نقش کرد. دو کاسه تخت جمشید.

حالا پس از پایان لیگ 22 به نظر می رسد این باشگاه پرتغالی دست بردار نیست و طبق اخبار رسیده این باشگاه پرتغالی از پرسپولیس نامه ای به این باشگاه ارسال کرده و دوباره مهدی عبدی را درخواست کرده است. باشگاه چاوز تمام تلاش خود را برای جذب مهدی عبدی انجام داده و امیدوار است مهدی عبدی را به صورت قرضی یا قرارداد دائمی از باشگاه پرسپولیس بگیرد.

باید منتظر ماند و دید با توجه به اینکه عبدی همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد، آیا یحیی گل محمدی با جدایی او موافقت می کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید