استقلال دست از این دو ستاره برنمی دارد

استقلال دست از این دو ستاره برنمی دارد

با وجود اعلام سازمان وظیفه عمومی مبنی بر پایان محرومیت موقت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و اعزام دو بازیکن مذکور به خدمت سربازی، باشگاه استقلال همچنان پیگیر این مشکل است.

باشگاه استقلال که شب گذشته نیز بیانیه ای صادر کرد، همچنان معتقد است مطالبات او از هر دو بازیکن قانونی و امکان پذیر است.

استقلال معتقد است مرادمند با تایید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یکی از بازیکنان رده ملی است و با توجه به ثبت نامش در لیست بازیکنانی که می توانند به جام جهانی راه پیدا کنند، می تواند سربازی خود را به تعویق بیندازد. خدمت تا 30 بر این اساس 2 سال دیگر فرصت دارد به سربازی برود.

همچنین سیاوش یزدانی به عنوان بازیکنی که در اردوها و دیدارهای قبلی تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی شرکت کرده بود، 8 اسفند 30 ساله می شود و استقلالی ها معتقدند این بازیکن در شرایطی 10 اسفند اعزام می شود. هنوز هم می تواند بدون نقض قانون خدمت کند.

از سوی دیگر با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، این دو بازیکن نمی توانند در اردوی دیگری بازی کنند و به همین دلیل استقلالی ها مدعی هستند خانه نشینی آنها و به خصوص یزدانی ضربه ای به فوتبال شخصی این دو بازیکن و … تیم ملی فوتبال

به همین منظور مصطفی ایرلو مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز و امروز (پنجشنبه) با ارگان ها و نهادهای مختلف ذیربط جلسات ویژه و کاری برگزار کرد و با جدیت پیگیر تصمیم یزدانی است.

استقلالی ها بر این باورند که تعویق قانونی اعزام آنها به خدمت یزدانی و مورمند امکان پذیر و دست یافتنی است و از این رو در روزهای آینده با این مشکل برخورد کرده و اجازه حضور در دیدارهای آینده را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید