تصمیم عجیب ستاره استقلال; این ستاره به استقلال برنمی گردد

تصمیم عجیب ستاره استقلال;  این ستاره به استقلال برنمی گردد

باشگاه شارلوا نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد! برخی گفته اند باشگاه استقلال به دلیل این مشکل به دنبال بازگرداندن ستاره فصل گذشته خود است. اما این اتفاق نخواهد افتاد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید: ما خودمان از رفتن او به شارلوا انتقاد داشتیم. حسین زاده در استقلال حسین زاده شد و باید بیشتر به استقلال فکر می کرد. استقلال بود که به این بازیکن اهمیت داد و فضای خوبی برای او ایجاد کرد. فضا دادن به بازیکن جوانی مثل حسین زاده مستلزم این است که او واکنش مثبت نشان دهد، اما حالا که این اتفاق نیفتاده است، انتظار داریم شارلوا به اوج خود برسد. اگر حسین زاده در آنجا مصدوم شود این باشگاه نسبت به او تعهدی دارد؟ هیچ قرارداد الزام آور وجود ندارد. این مسائل به ما مربوط می شود و قطعا پشت بازیکن و باشگاه هستیم تا حق استقلال ضایع نشود. ما به بند قرارداد حسین زاده احترام گذاشته ایم که با پرداخت پول رضایت نامه اش به شارلوا می رود اما تحت هیچ شرایطی از حق خود نمی گذریم و محکم پشت آن ایستاده ایم. ما دوست نداریم به دادگاه برویم اما تاکید می کنم که حقوق هواداران و باشگاه را نادیده نخواهیم گرفت.

علیرغم این خبر، گفته می شود باشگاه بلژیکی از استقلال خواسته است تا برای واریز پول، حساب بین المللی بگیرد و توامان نیز در نامه ای به فیفا اعلام کرده که طبق بند قرارداد حاضر است این مبلغ را به استقلال پرداخت کند، اما به دلیل تحریم انتقال پول ایران مشکلی را شناسایی کرده است. این اطلاعات برای این است که کمیته انضباطی فیفا در صورت استیناف فردا از سوی باشگاه استقلال، باشگاه شارلوا را محکوم نکند.

دیدگاهتان را بنویسید