مهدی کایدی به استقلال برنمی گردد

مهدی کایدی به استقلال برنمی گردد

اگرچه سازمان لیگ اعلام کرد که حضور قرضی لژیونر به تیم های لیگ برتری امکان پذیر نیست، اما مهدی قیدی می تواند بار دیگر به صورت قرضی برای آبی پوشان به میدان برود چرا که انتقال قرضی او به استقلال قبل از پذیرش این قانون اتفاق افتاده است. واقعیت این است که استقلال نمی تواند مهدی قیدی را مستقیم بخرد و تنها در صورت گرفتن قرضی این بازیکن از شباب الاهلی شاهد ادامه حضور این بازیکن در اردوی آبی ها خواهیم بود.

زمانی که حجت کریمی برای تمدید قرارداد قرضی مهدی قیدی در تیم استقلال به دبی رفت، مدیران شباب الاهلی از او خواستند که منتظر بماند زیرا مهدی قیدی از چند تیم اماراتی پیشنهاد داشت. از طرفی ممکن است باشگاه شباب الاهلی دوباره تصمیم بگیرد از مهدی قیدی استفاده کند.

با وجود این خبر هواداران جواد نکونام و استقلال چندان از این موضوع ناراحت نیستند. البته مهدی کایدی با 12 گل بهترین گلزن فصل گذشته آبی ها محسوب می شد. چرا که استقلال فصل قبل از حضور مهدی کایدی قهرمان لیگ برتر شد. حتی بازیکنان را اذیت نکرد.

از نظر فنی این می تواند به نفع استقلال باشد. وقتی مهدی کایدی بازی می‌کند، همه توپ‌ها به او ختم می‌شود و وقتی او خاموش است، استقلال راه دیگری برای گلزنی ندارد، اما شاید با بیرون رفتن مهدی کایدی، استقلال چند راه را برای گلزنی امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید