چرا این لژیونر به استقلال برنمی گردد؟

چرا این لژیونر به استقلال برنمی گردد؟

یکی از معضلات این روزهای باشگاه استقلال، مقابله با افزایش احتمالی سقف هزینه های این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر است. شکایت چند باشگاه لیگ برتری از استقلال و ظاهرا قرار است این حکم روز پنجشنبه هفته جاری رسما اعلام شود.

جواد نکونام در چند روز اخیر و قبل از سفر خارج از کشور علی خطیر با او در خصوص جذب استقلال در نیم فصل صحبت کرده است که مشخصاً مسائلی بین آنها وجود دارد.

یکی از گزینه های مد نظر استقلالی ها برای تقویت این تیم در نیم فصل، بازگشت علایار صیادمنس به جمع بازیکنان استقلال است. صیادمنس که از جدایی هال سیتی از لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کرد، یکی از گزینه های جواد نکونام برای حضور در کنار گوستاو بلانکو در خط حمله استقلال است، اما به دلیل پر شدن سقف هزینه باشگاه استقلال، مشخصا اینطور نیست. برای این تیم غیرممکن به نظر می رسد.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر رسید که این بازیکن با توجه به شرایط زندگی زناشویی با همسر ترکیه ای خود ممکن است ترجیح دهد فوتبال خود را در ترکیه ادامه دهد اما برخی از نزدیکان صیادمنس به صراحت اعلام کرده اند که او مشکلی برای حضور در این رقابت ها ندارد. لیگ برتر و زنده ایران در تهران وجود ندارد و تنها به شرایط باشگاه استقلال و سابقه سقف هزینه این مجموعه بستگی دارد.

باید توجه داشت؛ در این مدت شاهد کسر بخشی از قرارداد استقلالی ها بودیم تا افرادی مانند مهدی هاشمی نسب یا بدنساز خارجی تیم استقلال کارت حضور و غیاب را بگیرند و به استقلال کمک کنند.