خبر مهم برای ستاره عزیز پرسپولیس: برنمی گردد

خبر مهم برای ستاره عزیز پرسپولیس: برنمی گردد

پرسپولیسی ها برای تقویت خط حمله خود تابستان گذشته به سراغ شیخ دیابه رفتند تا مهاجم سابق استقلال را به خدمت بگیرند، شیخ به عنوان یک ستاره به پرسپولیس پیوست اما مصدومیت اجازه نداد او در بازگشت به فوتبال ایران چندان بدرخشد. دیاباته که با استقلال رکورددار گلزنی است، با پرسپولیس تمام جام های ممکن را در فوتبال ایران به دست آورده است. مصدومیت های پیاپی این بازیکن را از برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج کرد و فرصت چندانی برای حضور در بازی های پایانی فصل به دست نیاورد.

مهاجم 35 ساله مالی که حالا قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده، قبل از اینکه یحیی گل محمدی لیست مازاد پرسپولیس را اعلام کند، خودش پیش قدم شد. آن طور که دیابات در گفت و گو با خبرروزی اعلام کرد: داستان من با پرسپولیس تمام شده و قراردادم تمام شده است. فکر می کنم پایان داستان من با پرسپولیس بسیار زیبا بود و با قهرمانی همراه بود. من چیزی جز محبت و احترام از طرف هواداران، هم تیمی ها، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس ندیده ام و خوشحالم که یک فصل در کنار آنها هستم.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دیاباته به فوتبال ایران شنیده می شد و گفته می شد این بازیکن با پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتری مواجه است. با این حال پیگیری های ما نشان می دهد دیابه قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و فصل آینده او را در فوتبال ایران نخواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید