این بازیکن به استقلال برنمی گردد

این بازیکن به استقلال برنمی گردد

یک روز پس از فینال جام حذفی، ابوالفضل جلالی مدافع استقلال که سابقه حضور در جام جهانی را دارد قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. جلالی که از مدت ها قبل بخشی از نارضایتی ساپینتو بود، با وجود اینکه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با این باشگاه قرارداد داشت، توانست یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و اولین نفری شد که استقلال را ترک کرد. اگرچه استقلالی ها فسخ قرارداد جلالی را نپذیرفتند اما سازمان لیگ از فسخ قرارداد او خبر داد، بنابراین فشار روی مدیران استقلال به دلیل از دست دادن این ستاره آینده دار بسیار زیاد خواهد بود.

چند روز قبل از باشگاه استقلال نامه ای به ابوالفضل ارسال شد که تا 48 ساعت دیگر جلالی در باشگاه استقلال حاضر می شود و البته به قرارداد قبلی خود با استقلال پایبند است. اما ابوالفضل در دیدار با استقلالی ها شرکت نکرد. امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جلالی با مدیران استقلال به توافق رسیده و با آن تیم قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد و در آن تیم خواهد ماند. بررسی های ما نشان می دهد این موضوع صحت ندارد و جلالی با استقلال قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد.

جلالی که چند روزی برای دیدار با خانواده و استراحت به شمال کشور رفته بود با تماس های مختلفی از استقلالی ها مواجه شد. استقلالی ها که تحت فشار جدی هواداران خود هستند و نمی خواهند چنین ستاره ای را از دست بدهند، آماده اند با شرایط جدید با جلالی قرارداد ببندند اما احتمال اینکه این بازیکن زیر بار این مشکل برود کم است. جلالی نه تنها از ساپینتو ناراحت است، بلکه انتظار دارد مدیران استقلال در این مدت از او حمایت کنند. با این حال ابوالفضل یکی از نمایندگان استقلال در جام جهانی بود و انتظار داشت مدیران استقلال در آن چند ماهی که رنج های زیادی را تحمل می کرد و تحت فشار بود، به سراغ او بروند اما این اتفاق نیفتاد.

دیدگاهتان را بنویسید