مرغی از بازار به کشتارگاه های کرمانشاه برنمی گردد/ خط قرمز ما تاریخ مصرف است


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840258

حسین حیدری گفت: به شهروندان کرمانشاهی اطمینان می دهم مرغ استحصال شده و لوازم بهداشتی در مغازه های موجود در بازار موجود است و تاریخ انقضای خط قرمز ما در حال رعایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حیدری در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان برای کنترل سلامت و سلامت عمومی شهروندان نظارت خود را بر کشتارگاه های دام و طیور تشدید کرده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از ادامه حضور دامپزشکان و ناظران فنی در کشتارگاه ها خبر داد و افزود: مرغ تازه سالم به صورت بسته بندی با تاریخ ساخت موجود است و باید در یخچال مناسب در دمای صفر تا 4 درجه نگهداری شود. درجه سانتیگراد.تا زمان تحویل.مدت ماندگاری مرغ تازه در این شرایط 3 روز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان محترم اطمینان می دهم که مرغ برداشت شده و عرضه بهداشتی در مغازه های موجود در بازار و رعایت تاریخ انقضای خط قرمز ما انجام شده است.

حیدری گفت: اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن مرغ بالغ از مراکز به کشتارگاه ها بازگردانده می شود و تاریخ مصرف آن مجدداً مخدوش یا برچسب جدیدی می زنند. به شما اطمینان می دهم که در استان کرمانشاه ناظران فنی و دولتی در کشتارگاه ها مستقر هستند و این امکان وجود ندارد و خیریه ای وجود ندارد.

وی گفت: خط قرمز ناظران بهداشتی و دامپزشکی سلامت شهروندان و محصولات است.

حیدری خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده مرغی که بیش از 3 روز در مراکز تحویل ذبح شده است توجه کنند تا نسبت به جمع آوری و معدوم سازی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید