دعوت از ستاره پرسپولیس برای اسکوچیچ دردسرساز شده است

دعوت از ستاره پرسپولیس برای اسکوچیچ دردسرساز شده است

فرشاد فرجی روز سه شنبه به اردوی تیم ملی دعوت شد تا اینکه حتی نامش در لیست انتظار قرار گرفت. قبل از دعوت فرشاد فرجی، عارف آقاسی به اردوی لیست انتظار رفت تا جای خالی مجید حسینی را پر کند. (شیوع ویروس کرونا سرمربی تیم ملی را بر آن داشت تا برای جلوگیری از تغییرات احتمالی، لیست انتظار دعوت از تیم ملی را در نظر بگیرد)

تست تاج مجید حسینی نهایی شد و او بازی با عراق را از دست داد. به نظر می رسید تنها یک بازیکن جایگزین او شود چرا که سیاوش یزدانی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند. با این حال اسکوچیچ فرشاد فرج را به اردوی تیم ملی دعوت کرد، بدون اینکه در لیست انتظار ایجاد شبهه کند.

برای هماهنگی بازیکنان در هر پست دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا شرایط برابر در بازی های تیمی ایجاد شود. با نام و دعوت آغاسی و فرج، اکنون 5 مدافع میانی در اردو حضور دارند و شرایط تمرینی را پیچیده کرده و اسکوچیچ نگران به نظر می رسد.

در روزهای اخیر پخش مطالب مربوط به مدافع تیم ملی در اخبار ساعت 20:30 و مصاحبه های انتقادی با برخی از پیشکسوتان تیم ملی شرایطی را برای کنعانی سخت و فضایی داغ ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید