آیا ترس اسکوچیچ از هواداران پرسپولیس دلیل دعوت این ستاره است؟

آیا ترس اسکوچیچ از هواداران پرسپولیس دلیل دعوت این ستاره است؟

تیم ملی ایران که در روزهای 20 و 24 آبان ماه در دو بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه برگزار می کند باید پنج روز مانده به این دو دیدار اردوی آماده سازی خود را آغاز کند.

پس از پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و سوت آخرین دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر، فدراسیون فوتبال اسامی دراگان اسکوچیچ را اعلام کرد. اعضای این تیم 16 آبان عازم بیروت می شوند و لژیونرهای تیم ملی برای برگزاری 4 جلسه تمرینی در پایتخت لبنان وارد لبنان می شوند. تیم ایران 21 آبان بعد از بازی با لبنان راهی اردن می شود تا در این کشور به مصاف سوریه برود.

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران فرصت بازی پیدا نکرد و به نظر می رسید دراگان اسکوچیچ نظری درباره این بازیکن نداشته باشد. بنابراین دور از ذهن سرمربی تیم ملی نبود که بر روی نام خود قلم قرمز بکشد اما …

شاید دراگان اسکوچیچ تصورش را کرده یا مشاورانش به او گفته اند که ترکیب مهدی ترابی عواقبی دارد و می تواند واکنش منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته باشد. این بازیکن در اردوی تیم ملی خوب تمرین نکرد و فرصت بازی در تیم ایران را به دست نیاورد و به همین دلیل با بازگشت به تیم باشگاهی خود ضرر زیادی کرد و همه را شگفت زده کرد. بر همین اساس شاید مربیان پرسپولیس و حتی خود بازیکن هم دوست نداشتند مهدی ترابی از لیست جدید تیم ملی خارج شود تا بیشتر در خدمت تیم باشگاهی اش باشد.

چند روز پیش محتبی محرمی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس به مهدی ترابی پیشنهاد داده بود که به دراگان اسکوچیچ برود و به طور موقت و توافقی از تیم ملی خداحافظی کند!

اما در کمال تعجب مهدی ترابی دوباره به تیم ملی دعوت شد. چرا؟ ترس از واکنش منفی هواداران پرسپولیس یا اعتماد جدید به ستاره شماره 9 پرسپولیس برای فراموشی ستاره شماره 9 پورتو؟

باید صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید