تاریخچه دمپایی ستاره ملی پوش پرسپولیس; آیا او به تیم ملی دعوت می شود؟

تاریخچه دمپایی ستاره ملی پوش پرسپولیس;  آیا او به تیم ملی دعوت می شود؟

دیدار ایران و عراق در حالی روز پنجشنبه 7 بهمن ماه برگزار می شود که یکی از مدافعان اصلی و کلیدی دراگان اسکوچیچ با اختلاف عجیبی روبرو شد.

از گفتگوی خصوصی حسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش تیم ملی و انتشار آن در فضای مجازی قطعا اطلاع دارید. خبری که در فضای دوقطبی فوتبال ایران به سرعت باعث مصدومیت تیم ملی شد.

از آنجایی که کنعانی زادگان مدافعی با کیفیت و یکی از ارکان تیم اسکوچیچ از زمان حضورش در تیم ملی فوتبال ایران است، اگر این مشکل باعث برخورد انضباطی این بازیکن شود، تیم ملی دچار آسیب های غیرضروری می شود که با کمی درایت می شد از آن جلوگیری کرد. آن را بگیرید. البته این مسئولیت هم بر عهده بازیکن و هم فردی است که این صداها را علنی کرده و آنها را تبدیل به یک موضوع اخلاقی کرده است.

فدراسیون و نزدیکان تیم ملی با سرزنش محمدحسین کنعانی زادگان به این مدافع ملی پوش توصیه کردند فعلا مصاحبه و صحبت نکند. همچنین به او گفته شد که به محض بازگشت به تهران در کمیته اخلاق حاضر شود و توضیحاتی بدهد.

به موازات این صحبت ها شنیدیم که پیگیری هایی از سوی پلیس فتا صورت گرفته است. به گفته یکی از نزدیکان تیم ملی در پرونده محمدحسین کنعانی، فرزندان یک باند مقیم ترکیه در وسط قرار دارند.

این باندها شناسایی شده اند اما این سوال که عامل اصلی تحریک یکی از اعضای باند مورد نظر برای به دام انداختن مدافع مردمی کشورمان چه کسی یا چه کسی بوده است بسیار مهم است!

شاید توضیحات محمدحسین کنعانی زادگان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زوایای پنهان بسیاری از این ماجرا را برای دست اندرکاران فدراسیون و تیم ملی باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید