دمپایی دختر روسی برای سردار آزمون; دردسر بزرگ برای لژیونر ایرانی!

دمپایی دختر روسی برای سردار آزمون;  دردسر بزرگ برای لژیونر ایرانی!

چند روزی است که این دو نفر با مساعدت و هماهنگی خبرنگار سایت اسپورت اکسپرس روسیه تحرکاتی را علیه سردار آزمون آغاز کرده اند. این سایت روسی مدعی شده است که ستاره تیم ملی ایران در زندگی شخصی خود در شهر کازان دچار مشکلاتی شده و در صورت اثبات این حاشیه سازی، آزمون با دردسر بزرگی روبرو خواهد شد.

این رسانه روسی یکی از دلایل مهم تصمیم ستاره ایرانی برای جدایی از تیم زنیت را همین حواشی نگران کننده عنوان کرد! این سایت روسی و خبرنگار آن نوشت که سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و زنیت روسیه باید 8 دسامبر (15 آذر) در دادگاه حاضر شود!

به گزارش وبسایت اسپورت اکسپرس، یک دختر روسی مدعی شد که از ستاره زنیت صاحب فرزندی شده است. اما نکته کلیدی مصاحبه این سایت با آندری دیمیتروف، وکیل یک دختر روسی یا به عبارتی طراح ارشد این طرح است که گفته است: موکلش ترجیح می دهد به دادگاه مراجعه نکند!

ظاهراً طبق قوانین روسیه، اگر زن روسی و وکیلش ادعای خود را ثابت کنند، افسر آزمایشی باید یک چهارم مبلغ قرارداد خود با زنیت را به آنها بپردازد که 750 هزار یورو است که به نظر می رسد تمام ماجرا و این باشد. دمپایی بزرگ برای گرفتن این پول

البته دوخت کفش برای ستاره های فوتبال و باج گیری موضوع جدیدی نیست و بارها خوانده و شنیده ایم که حتی ستاره های بزرگ حتی کریستیانو رونالدو نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند. امیدواریم این مورد و مشکلاتی که برای سردار آزمون به وجود آمده نیز از نوع کفشی باشد و تاثیری بر عملکرد سردار آزمون هجومی کشورمان در مسابقات آتی تیم ملی کشورمان نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید