اختلاف جدید بر سر سردار آزمون و روسی

داستان سردار آزمون با ایلیا، دختر روسی که ادعا می کند مادر سردار آزمون است، ادامه می یابد. در واقع تا مدت ها یکی از رسانه های روسی با این اظهارات مانع کار فرمانده دادگاه های روسیه شد و به نظر می رسد این پرونده به مرحله حساسی رسیده است.

رسانه های روسی برای اولین بار به نقل از یک وکیل روسی، افسر مشروط را متهم به امتناع از پرداخت نفقه به دختر تازه متولد شده خود کردند. سپس عنوان شد که الیجا علیه سردار آزمون شکایت کرده و 700 هزار دلار نفقه خواسته است. رسانه های روسی از این موضوع به عنوان مهم ترین معیشت در تاریخ یاد کردند.

اما در همان زمان ادعا شد که سردار آزمون چنین سوالی را قبول نداشته و نمی خواهد اعتراف کند که دختری دارد. البته همه این موضوعات مطالبی بود که در سایت های روسی نوشته شده بود و سردار آزمون هیچ گاه حتی پیش از این نیز در مورد این مشکل صحبت نکرده بود. آخرین خبر قبل از دعوای جدید این بود که وکیل ایلیا مدعی شده بود که اگر سردار آزمون روسیه را ترک کند و به تیم دیگری در کشور دیگری بپیوندد، پیگرد قانونی پرونده مشکل خواهد بود و روند پرونده ممکن است تغییر کند.

اما در تازه ترین اتفاق، «فارس» به نقل از رسانه های روسی جنجال دیگری را فاش کرد و نوشت دختری به دنیا آمده که گفته می شود دختر بازرس بیمار است اما بازرس از پرداخت هزینه های درمان او خودداری می کند. این بار الیاس به تنهایی وارد میدان می شود و می گوید از اینکه سردار آزمون سگش را با هواپیمای شخصی می برد تعجب کرده اما حاضر نیست هزینه درمان دخترش را بپردازد. وکیل این زن روسی با انتقاد از بی توجهی به این تست در دادگاه گفت: امیدواریم با قرارداد فعلی او با زنیت در خارج از کشور، این تست تا تابستان در زنیت بماند. این مشکل اصلی است. وزارت دادگستری می تواند وارد شود تا بازیکن را مطلع کند، اما پس از آن وضعیت به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا مدارک باید به کشور دیگری ارسال شود، اما ما قطعا این روند را تکمیل می کنیم.

این آزمون در زمستان پیشنهادات زیادی از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرد و او ممکن است زنیت را ترک کرده باشد و این پیشنهادات وکیل روس را نگران کرده است چرا که او معتقد است اگر این تست از روسیه برود، پرونده بسته خواهد شد.

الیا، یک زن روسی، می گوید: «در پاییز، من و سردار در مورد شرایط صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم که بر سر شرایطی که برای همه راحت باشد، توافق کنیم، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده ایم. فکر می کنم او فقط قول می دهد قبل از ترک روسیه وقت بگذارد و می گوید: “همه چیز خوب خواهد شد” و “من کمک خواهم کرد.”

او گفت: “اما حتی اکنون نیز باید به معنای واقعی کلمه از او کمک بخواهیم.” پول بسیار دیر منتقل می شود و به طور کلی دریافت مطالبات مالی از او بسیار دشوار است. برای مثال، در ماه دسامبر، برای اقدامات پزشکی که توسط متخصص مغز و اعصاب برای دخترم تجویز شده بود، درخواست 50000 روبل کردم. تنها دو هفته بعد، در گزارش کامل، کل مبلغ کمتر از 50000 روبل بود، من موفق به دریافت پول شدم. خدا را شکر اکنون می توانیم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامتی کودک به سختی به این معناست که فرمانده آماده کمک داوطلبانه به او باشد. در حالی که سگش با هواپیمای شخصی پرواز می کند، دخترش دو هفته است که منتظر پول برای درمان است… به نظر می رسد اینجا همه چیز مشخص است و احتمالاً پرونده باید در دادگاه خاتمه یابد.»

اختلاف جدید بر سر سردار آزمون و روسی

دیدگاهتان را بنویسید