ادعای جدید یک زن روسی به سردار آزمون: کمک او به نیازمندان نمایشی است!

پرونده جنجالی سردار آزمون پس از پایان جلسه دادگاه روسیه، این مهاجم فوتبال ایران با درخواست تجدیدنظر مواجه شد که هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست.

در آخرین مورد از این پرونده، «علیا» دختر شاکی سردار آزمون اظهارات بی سابقه ای علیه وی مطرح کرد و کمک سردار به نیازمندان و معلولان را نمایشی دانست.

عالیه به سایت روسی “اسپورت اکسپرس” گفت: پس از رای دادگاه به نفع من، سردار به کلی از ارسال نفقه دخترش منصرف شد. من و فرزندم در شرایط سخت مالی هستیم و با کمک های دولتی زندگی می کنیم. سعی کردم مستقیم باهاش ​​تماس بگیرم اما جواب نداد. انتظار چنین ظلمی را از سردار نداشتم. برای نمایش، او آماده است تا به همه کمک کند: کودکان، معلولان و نیازمندان. نکته اصلی این است که دوربین ها و خبرنگاران وجود دارند.

وی با بیان اینکه سردار آزمون قول داده بود تا آخر عمر از دخترش حمایت کند، گفت: اما الان به ما پول نمی دهد چون اگر رسانه ای نباشد می توانید سکوت کنید و وانمود کنید که اصلا دغدغه شما نیست. الان دخترم باید برای فصل پاییز لباس بخرد، در سنی است که سایز لباس ها به سرعت تغییر می کند، اما سردار هیچ کمکی به من نمی کند. مشکل دیگر این است که من هنوز نمی توانم سر کار بروم، دخترم یک ساله شد. ما در مهدکودک هستیم، اما هنوز یک سال و نیم قبل از آن فرصت داریم.

مدعی سردار آزمون در روسیه ابراز امیدواری کرد که به زودی رای نهایی دادگاه را صادر کند و در نهایت اظهارات بی سابقه و جنجالی کرد. گفت: نمی دانم منظور سردار چیست که بیش از پنجاه اسبش در شرایط بسیار خوبی زندگی می کنند اما او حتی حاضر نیست به دختر خودش غذا بدهد… نمی دانم چطور می تواند زندگی کند، بخورد و بخورد. آرام بخواب

دیدگاهتان را بنویسید