کمک چهار میلیارد و 668 میلیون تومانی هرمزگانی برای کمک به نیازمندان


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921060

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان اعلام کرد؛

بخراد گفت: خیرین هرمزگانی در 9 ماهه امسال 4 میلیارد و 668 میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد کمک خیریه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی خرید; معاون توسعه مشارکت های مردمی توسعه کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه های مختلفی برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه دارد و در این راستا به مردم کمک می کند. نوع دوست و سخاوتمند هستند و با مشارکت در طرح های حمایتی این نهاد از جمله پرداخت زکات، صدقه، ایثار، جشن احساسات، جشن صدقه و… به نیازمندان کمک می کنند.
بخراد به میزان مشارکت خیرین در قالب خیریه اشاره کرد و گفت: خیرین هرمزگانی در 9 ماهه امسال چهار میلیارد و 668 میلیون تومان کمک خیریه برای رفع مشکلات نیازمندان و خانواده ها کردند. توسط این موسسه حمایت می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان افزود: از مجموع صدقه 2 میلیارد و 942 میلیون تومان، از محل اعتبارات خرد و کلان 747 میلیون تومان، از روش های نوین الکترونیکی 7 میلیون تومان و از محل اعتبارات 972 میلیون تومان وصول شد. خیریه . در مراکز خیریه منطقه جمع آوری می شود.
بهرد در پایان با تشکر از خیرین خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا شماره گیری کد *8877*076# به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید