هزار و 184 زن فعال هرمزگانی در مهوره بنور/چهار کنشگر به مرحله کشوری راه یافتند.


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921276

حجت الاسلام غلامپور با اشاره به شرکت یک هزار و 184 زن فعال هرمزگانی در محوره بنور گفت: چهار بانوی فعال به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: رویکرد حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و مهروره بانور که امروز در سراسر کشور برگزار می شود، نشان از اهمیت و جایگاه زنان و تاثیر این قشر در جامعه دارد.

وی با نقل سخنی از امام راحل (ره) که فرمودند: در دوران انقلاب زنان توانستند در کنار مردان این قطار انقلابی را برانند، افزود: اکنون شأن و جایگاه زن در جامعه بسیار مهم است و مادر نقش اول را بازی می کند. نقش در تربيت و تربيت فرزندان و اين خواست امام راحل بود كه دوست نداشت زنان مانند گذشته مورد ظلم و آزار قرار گيرند و آنان را به صحنه فعاليت آورد و به آنان آموخت كه راه اسلام راه اعتلاي است. و رشد کرد و الگوی کامل زنی را که حضرت فاطمه علیهاالسلام بود به همه نشان داد.

حجت الاسلام فولادی یکی از اهداف و برنامه های استکبار را تخریب زنان در جامعه از طریق افراد تأثیرگذار با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و اذعان داشت: اگر زنان و مادران جامعه ما از مسیر اصلی خود که تربیت فرزندان است غفلت کنند. ، سرنوشت جامعه خواهد بود ویرانی ترسیم خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه “زن، زندگی و آزادی شعار اسلام است” تصریح کرد: استکبار جهانی که از این شعار استفاده می کند می داند که به زن هویت، ارزش، جان و زندگی بخشیده است. آزادی نظام مقدس جمهوری است، اسلامی بود و می بینیم که غرب از زنان فقط به عنوان مانکن تبلیغاتی استفاده می کند.

وی در ادامه به برگزاری مهروره بانور اشاره کرد و افزود: فعالان فعال مسجد در این مهروره خوش درخشیدند و باید از ظرفیت مردم برای تحقق اهداف جامعه بانوان استفاده شود.




هزار و 184 زن فعال هرمزگانی در مهوره بنور/چهار کنشگر به مرحله کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام حمید غلامپور معاونت تبلیغات استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهوره بانور; نشانی از تایید خانواده ایرانی در مسیر تعالی و پیشرفت ایجاد کرد و پس از چهار ماه به مرحله ارزیابی و داوری میدانی رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه ماهواره بانور از ماه محرم آغاز می شود، افزود: البته نمی توان گفت که سنجش و ارزشیابی پایان این کمپین است، اما امروز مرحله سنجش و ارزشیابی در ماه محرم آغازی برای شکل گیری است. هسته های اولیه فعالیت زنان فعال در این سطح استان ها و شهرستان ها است.

معاون ترویجی استان هرمزگان همچنین گفت: این توانمندی ها باید باعث تقویت فعالیت بانوان در جهت رفع گره ها و مشکلات میدانی در سطح کشور شود و استان هرمزگان نیز با ثبت بیش از 1184 فعال فعال سهم بسزایی در این رویداد بزرگ ملی داشت. .

حجت الاسلام غلامپور ادامه داد: کمیسیون داوری و ارزشیابی بانوان فعال هرمزگانی در 13 شهرستان استان برگزار شد و مرحله استانی آن نیز با ایجاد تیم داوری متمرکز استانی از بین 40 نفر از فعال ترین بانوان فعال حوزه بود. شهرستان، در تاریخ 18 دی ماه سال جاری در مرکز استان برگزار و در نهایت چهار فعال برای شرکت در مرحله کشوری انتخاب و معرفی شدند.

وی اذعان داشت: در ادامه این گام ها زنان فعال اولین حلقه دستگاه فرهنگی به فعالان زن خواهند بود و این زنان فعال برای کار تشکیلاتی قوی برای سازماندهی و سازماندهی فعالیت با هسته استانی و هسته های شهری مرتبط خواهند شد. در جامعه باید شکل بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید