درخشش خیره کننده دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره فرهنگی هنری کشور/ هرمزگانی موفق به کسب 76 مقام شد.


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887241

کاویدل از درخشش دانش آموزان هرمزگانی در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فرهنگسراهای آموزشی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کاویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ وی بیان کرد: دانش آموزان هرمزگانی در این مسابقات 76 عنوان از جمله; ۲۸ مقام اول، یک مقام اول ویژه، ۸ مقام دوم، ۲۷ مقام سوم و ۱۲ برگزیده در دو بخش از چهلمین اعیاد فرهنگی هنری کشور، شایستگی و مهارت خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره در جشنواره ملی فرهنگی هنری فرهنگسراهای آموزشی گفت: شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف، تقویت عزت نفس و رشد و شکوفایی دانش آموزان در انواع رشته ها. از جمله اهداف این دوره جشنواره فرهنگی هنری یکی از مراکز فرهنگی آموزشی کشور است که دانش آموزان هرمزگانی توانستند با تکیه بر خودباوری، همت و تلاش و کوشش، نام هرمزگان را بر سر زبان ها بیاندازند. معلمان و مربیان و با حمایت خانواده ها.

کاویدل یادآور شد: آموزش و پرورش هرمزگان از تمام ظرفیت خود برای تقویت پایه علمی و مهارتی دانش آموزان استفاده کرد و با وجود محدودیت های مالی و محدودیت تجهیزاتی در سطح کشور خوش درخشید.

این مسئول همچنین گفت: بدون شک هرمزگان سرزمین استعدادهای برتر است و اگر بستر رشد فراهم شود دانش آموزان هرمزگانی می توانند در همه عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی سربلند باشند و آخرین دستاوردها در همه فیلدها گواه این جمله هستند.

به گفته وی؛ در سند تحول بنیادین بر فعالیت های فرهنگی و تربیتی تأکید شده است، چرا که اساس نظام تعلیم و تربیت بر دو پایه تعلیم و تربیت است.


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان این موفقیت را تبریک گفت و از زحمات دانش آموزان، معلمان و مربیان و همراهی و همدلی خانواده ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید