قهرمانی پورتو در سوپرجام پرتغال با درخشش خیره کننده طارمی


ساعت: 07:59
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886714

تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود قهرمان سوپرجام پرتغال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دیدار سوپرکاپ پرتغال صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهرداری آویرو بین پورتو قهرمان لیگ برتر و جام حذفی و توندلا نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی برگزار شد. پورتو این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر به پایان رساند

اژدهاهای پرتغال موفق شدند در دقیقه 30 با پاس گل ایوانیلسون و گل طارمی از روی یک ضربه کرنر، اولین گل خود را به ثمر برسانند. سه دقیقه بعد طارمی با یک حرکت انفرادی بسیار زیبا به دروازه حریف نزدیک شد و با شوتی به تیرک دروازه برخورد کرد. اوانیلسون سپس دروازه خالی را باز کرد و نتیجه را 2 بر 0 کرد.

درخشش شاهزاده ایرانی پورتو پایانی ندارد. وی در دقیقه 82 موفق شد با دریبل زدن مدافع مقابل خود به موقعیت خوبی دست پیدا کند و با یک ضربه پایانی نتیجه این دیدار را 3 بر صفر کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 87 زیر تشویق بی وقفه تماشاگران تعویض شد.

با این نتیجه پورتو که دو ماه پیش در فینال جام حذفی پرتغال موفق شد توندلا را با دو گل با سه گل شکست دهد، برای بیست و سومین بار قهرمان سوپرجام پرتغال شد و جایگاه خود را در فهرست پرافتخارترین تیم های این کشور تثبیت کرد. مسابقات. دومین تیم پرافتخار سوپرکاپ پرتغال که فصل گذشته قهرمان این رقابت ها شد، اسپورتینگ لیسبون با 9 عنوان قهرمانی است.

آخرین بار پورتو در سال 2020 قهرمان سوپرکاپ پرتغال شد و امسال در سی و دومین حضور خود در این بازی طعم قهرمانی را دوباره چشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید