مهوره «بانور» ویژه بانوان یزدی برگزار می شود


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890865

سرپرست امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

طالعی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری اولین جشنواره بانوان در یزد خبر داد و گفت: بانوان فعال در مساجد و محلات استان تا پایان مردادماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرح طالعی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای اولین بار در کشور جشنواره ویژه بانوان را برای قدردانی از زحمات بانوان محله در جهت اعتلای خانواده برگزار می کند.

وی افزود: بانوان فعال مسجدی هر محله که برای رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند می توانند برای ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی خود به این محضر بپیوندند و از طریق لینک https:/ /mehrvare در این محضر شرکت کنند. -banoor.ir.

کارشناس فرهنگی مسائل بانوان تبلیغات اسلامی استان گفت: مهروره بانو یک طرح ملی است و قرار است در سطح ملی برای همه بانوان فعال در مساجد، مبلغان فعال در سطح محلات، فعالان فرهنگی که درگیر هستند. در مسائل و مسائل خانواده، جمعیت، ازدواج، معیشت و اشتغال باید مشخص شود.

طالعی بیان کرد: هر خانمی که تصمیم و تلاشی برای رفع مشکلات خانواده محله داشته باشد می تواند در طرح مهواره بنور شرکت کند.

کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان گفت: «مهرواره بانور» کاری مشترک بین اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت است که هدف آن تقویت یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است. مساجد در حل مشکلات محله که مهمترین آنها حل مشکلات منطقه است خانواده و سبک زندگی پرداخت است.

وی در خصوص اهداف مهوره بنور گفت: تحکیم بنیان خانواده و بهبود فضای خانواده ها در محلات، ایجاد امید در محله با رفع مشکلات خانوادگی از جمله اهداف است.

تالی با بیان اینکه این محوره می تواند با فعال سازی توانمندی های بالای بانوان مسجدی در حل مشکلات خانواده و اصلاح باورهای جامعه نقش مهمی در زمینه زایمان و تولید مثل داشته باشد، ادامه داد: ایجاد انگیزه در همسران ائمه اطهار. محله و تقویت نقش شرکای امام جماعت و توانمندسازی آنها یکی دیگر از اهداف این طرح ملی در محلات است.

تالی خاطرنشان کرد: تقویت هویت بانوان در مسجد، شناسایی ظرفیت بانوان در مسجد برای حل مشکلات محله به ویژه مشکلات خانوادگی، اصلاح روش های شناسایی مشکلات خانواده، ظرفیت و راه های حل مشکل و تقویت و تقویت ارتقای مسیر شبکه زنان بنیاد هدایت از دیگر کارهایی است که در آن انجام می دهیم اجرای کمپین را انجام خواهیم داد.

کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان گفت: بانوان فعال مسجدی که در تلاش برای رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله هستند تا پایان مردادماه با ارسال عدد 1 در سامانه 5000175 فرصت دارند. یا مراجعه به https: //mehrvare-banoor.ir ثبت نام در مهواره بانور.

طالعی افزود: در پایان محوره اقدامات و راهکارهای جذاب پیشنهادی بانوان مورد ارزیابی قرار می گیرد و به برگزیدگان، افرادی که بیشترین و زیباترین فعالیت های فرهنگی را داشته اند هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید