کمک 40 میلیارد تومانی بسیج بجنورد به نیازمندان / 500 گروه جهادی در مرکز استان خراسان شمالی

ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779506

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین گفت؛

مهدی الهی راد گفت: از زمان شیوع بیماری در طرح ملی شهید قاسم سلیمانی با حضور جهادگران و بسیجیان 40 میلیارد تومان به نیازمندان شهرک بوینورد اهدا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرتراک; مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بوینورد صبح امروز در نشست خبری در خراسان شمالی اظهار داشت: سال هاست که استکبار جهانی جبهه گسترده ای در همه عرصه های جنگ نرم، شبکه های اجتماعی، ماهواره، اقتصادی، فرهنگی و… ایجاد جامعه ای برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی با اشاره به اینکه مقاومت در برابر نظام استکباری مستلزم تشکیل جبهه قوی از نیروهای انقلابی بود، گفت: نیروهای انقلابی ظرفیت بالایی دارند. اهداف آن.”

الهی راد با اشاره به اینکه ماموریت باید رسانه ای باشد، گفت: اگر این ماموریت همراه با ایمان باشد قطعا جایگاه بسیار ارزشمندی خواهد داشت و از انقلاب اسلامی دفاع می کند، جلوی تحریف ها را می گیرد، پیشرفت نظام را بیان می کند. ، عظمت انقلاب و توسعه انقلاب “در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دیگر رسانه ها دفاع از انقلاب است، افزود: دشمنان به دنبال حذف انقلابی گری از نظام و کندی رشد و حرکت آن هستند و قطعا رسانه ها می توانند نقش موثری در حمایت از انقلاب و ولایت داشته باشند. “

این مقام مسئول گفت: دشمن به دنبال تضعیف ارتباط مردم با روستا است و همچنین به طور موقت سعی در هتک حرمت روستا و مردم دارد تا مردم را دلسرد کند و در نتیجه انقلاب را شکست دهد.

وی گفت: رسانه ها می توانند جمهوری اسلامی ایران را تبیین، ترویج و تقویت کنند.

الهی راد با اشاره به اینکه نکته مهمی که در رسانه ها باید به آن توجه شود حفظ هویت انقلابی جمهوری اسلامی است، افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال جداسازی انقلابی بودن نظام از آن و مواضع آن هستند. انقلابی که باعث رشد و حرکت می شود.

وی یادآور شد: لحظه قابل توجه انعکاس دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که متأسفانه در این زمینه عقب هستیم و اگر بخواهیم قدردان نعمت های نظام باشیم باید آن ها را بازتاب دهیم چرا که با همه اینها مشکلات و ناآرامی های ایجاد شده برای انقلاب و نظام.

الهی راد گفت: متأسفانه با تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن و شفاف سازی برای مردم نتوانسته ایم در این عرصه به خوبی عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بوینورد در بخشی دیگر از سخنان خود درباره مبارزه با بیماری عروق کرونر از زمان شیوع بیماری در طرح ملی شهید قاسم سلیمانی توضیح داد: فعالیت های مختلفی از جمله ارائه بسته های زندگی انجام شد. پرداخت برای اجاره و بسته های مراقبت های بهداشتی و پزشکی.

الهی راد گفت: دو هزار نفر در قالب طرح حاج قاسم و دو هزار بسیجی در قالب طرح های حمایتی و گروه های جهادی در عرصه مبارزه با تاج و تخت فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 5000 بسته معیشتی، خدمات درمانی به بیماران و خانواده های آنان توسط 920 نفر با حضور بسیجیان در منازل بیماران تاج دار، 50 سری جهیزیه، بازسازی 45 نفر توزیع شد. منازل محروم، خدمات آموزشی در قالب نهضت سوادآموزی برای دو هزار نفر انجام می شود.

این مسئول بیان کرد: تاکنون 2 میلیارد و 650 میلیون تن تسهیلات برای اشتغال 29 نفر توزیع شده است.

الهی راد افزود: یکی از برکات تاج، ترویج روحیه جهادی در بین مردم است به ویژه در سال 1378 روحیه جهادی خوب در بین مردم حاکم شد و همه عرصه های زندگی به مردم کمک کرد تا این بیماری ریشه کن شود.

وی با اشاره به وجود 500 گروه جهادی فعال در این شهرستان گفت: این گروه های جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت نام کرده اند. همچنین شورای جهادی نیز در این شهرستان وجود دارد که وظیفه هدایت، پشتیبانی و نظارت بر فعالیت گروه‌های جهادی را بر عهده دارد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید