کمک 50 میلیون تومانی به نیازمندان


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903655

رئیس جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اختصاص 50 میلیون تومان به بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز هلال احمر؛ دکتر علیرضا شهرجردی رئیس جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اختصاص 50 میلیون تومان به بیماران نیازمند و صعب العلاج خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر استان نسبت به دریافت وام قرض توسط ال. حسنا.

شهریاردی در خصوص شرایط پرداخت این تسهیلات برای بیماران نیازمند افزود: این افراد ابتدا باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و پس از تایید و احراز هویت، مدارک را به کمیته بررسی مربوطه ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ارائه صورتحساب پرداختی بیمار به بیمارستان، ارائه گواهی پزشکی بیماری و مدارک هویتی معتبر از جمله مواردی است که داوطلبان باید به کمیته ارائه کنند، گفت: کمیته غربالگری شامل Ch. جمعیت هلال احمر معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خزانه دار، معاون درمان و توانبخشی و حفاظت از جمعیت استان است.

شهرجردی گفت: امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی بانک مهر ایران برای اعطای وام قرض الحسنه به بیماران لاعلاج و واگیر اختصاص یافت.

روز گذشته در رابطه با مهلت بازپرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند تصریح کرد: بررسی مدارک در کمیته در کمتر از یک ماه انجام می شود و پس از احراز هویت بیمار انجام می شود. تایید شده، فرد معرفی نامه دریافت می کند و می تواند برای دریافت وام به بانک فعلی مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید