دعوت اسکوچیچ این بازیکن به استقلال غیرممکن بود

دعوت اسکوچیچ این بازیکن به استقلال غیرممکن بود

محمد نوری در خصوص وضعیت تیم ملی ایران و پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اروگوئه گفت: بازی بسیار خوبی از بازیکنان تیم ملی کشورمان مقابل اروگوئه را تماشا کردیم. در نیمه اول دو تیم به تناوب بازی کردند. تیم ملی کشورمان مقابل اروگوئه عملکرد خوبی داشت. با شروع نیمه دوم و تغییراتی که سرمربی تیم ملی انجام داد، تیم شرایط بهتری پیدا کرد. حمله ما خطرات بیشتری جلوی دروازه حریف ایجاد کرد. خط هافبک و دفاع ما عملکرد قابل قبولی داشت و مهدی طارمی که این روزها یکی از بهترین های ایران و حتی جهان است در دقایق پایانی توانست دروازه اروگوئه را باز کند و این تیم را شکست دهد و نوید روزهای خوبی را به تیم ملی بدهد. در جام بیایید دنیا را به مردم بدهیم.

وی درباره تیم ملی اروگوئه نیز گفت: این تیم بازیکنان بزرگی دارد که بیشتر آنها در تیم های سرشناس بازی می کنند. آنها سعی کردند در ما را باز کنند اما موفق نشدند. با وجود اینکه این بازی دوستانه بود و هر دو تیم به دنبال رفع نقاط ضعف خود بودند، اما شاهد بازی بسیار رقابتی دو تیم بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود آیا شاهد چنین بازی و برد زیبایی از تیم ملی کشورمان بودیم، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. او نتوانست شرایط خوبی را در تیم ملی ایجاد کند. اسکوچیچ از بالا دستور می گرفت و هرگز خود را کنترل نمی کرد، در حالی که کی روش قدرت تصمیم گیری خوبی دارد، همکاران قوی دارد و بازیکنانش را بر اساس بازی مقابل خود در ترکیب اصلی قرار می دهد و مهمتر از همه بازیکنان ما با آنها بازی می کنند. شجاعت و ترس در آنها دیده نمی شود.

وی ادامه داد: کارلوس کی روش بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرد که هیچکس انتظارش را نداشت. به عنوان مثال ابوالفضل جلالی بازیکنی که از سوی استقلال به تیم ملی دعوت شده بود، هیچکس فکر نمی کرد او مقابل اروگوئه بازی کند، اما کی روش به او اعتماد کرد و او هم با ارائه عملکرد خوب پاسخ خوبی داد.

نوری درباره دومین بازی تدارکاتی سه شنبه شب تیم ملی مقابل سنگال گفت: تیم های آفریقایی تا حدودی شبیه ما هستند. تیم های فیزیکی، جنگنده و قدرتمندی که می توانند برای فوتبال ما مفید باشند. آنها به دلیل قدرت بدنی بالایی که دارند مکان خوبی برای خط هافبک و دفاع ما خواهند بود در حالی که مهاجمان ما باید سعی کنند از سد مدافعان قوی سنگالی عبور کنند. این دیدار که شاید آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی کشورمان باشد، شاید محک بسیار جدی برای فوتبال ما باشد.

کارشناس فوتبال گفت: کارلوس کی روش تیم بسیار خوبی دارد. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان که حالا همدلی و اتحاد را در این تیم می بینند. به نظر من بهترین تیم ملی ادوار گذشته این روزها در اختیار کی روش است و باید امیدوار باشیم که در جام جهانی هم بدرخشند.

نوری در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند به دور بعد صعود کند، گفت: همه چیز در زمین فوتبال مشخص می شود. من بازی تدارکاتی بین آمریکا و ژاپن را تماشا کردم و معتقدم که می توانیم تیم ملی آمریکا را شکست دهیم، اگرچه شکست دادن انگلیس و ولز سخت است، اما اگر بازیکنان ما خودشان هستند، نترسید. حریف و با قدرت مقابل حریفان به میدان برویم، این شانس را داریم که از گروه خودمان صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید