وقتی صحبت از واگذاری استقلال و پرسپولیس می شد، برخی می گفتند غیرممکن است اما این مهم اتفاق افتاد.


ساعت: 20:03
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887757

دکتر سجادی: وقتی صحبت از واگذاری استقلال و پرسپولیس شد، عده ای می گفتند غیرممکن است اما این مهم اتفاق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر ورزش و جوانان گفت: زمانی که در رسانه ملی درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت می کردیم، برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت ها انتقاد کردند و گفتند این کار شدنی نیست اما با به لطف خدا ما توانستیم این کار را انجام دهیم. کار مهم رو انجام بده
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در جلسه مجمع باشگاه های پرسپولیس گفت: برای قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در میادین مهمی مانند المپیک چالش های زیادی وجود دارد. ممکن است یک شخصیت مشکل آسیب دیدگی داشته باشد یا متاهل باشد و مسئولیت های زندگی داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه های آماده سازی و انتخابی برای تیم ملی، همه اینها در مسیر یک ورزشکار است.

وی افزود: وقتی قهرمانی پس از پشت سر گذاشتن همه چالش های مطرح شده روی سکو می ایستد و پرچم کشورش برافراشته می شود، پس به مسیری که طی کرده و گذشته اش افتخار می کند.اشک شوق که از چشم ها می چکد قهرمان، خوشحالند که این راه سخت را پشت سر گذاشته و امروز به نتیجه مطلوب رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مسیر سخت واگذاری را طی کردند و در این راه به موفقیت های چشمگیری دست یافتند.

وی افزود: زمانی که در رسانه ملی درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت می کردیم، برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت ها انتقاد کردند و گفتند این کار شدنی نیست اما به فضل الهی توانستیم این کار را انجام دهیم.

دکتر سجادی تصریح کرد: به برکت ماه محرم امیدواریم دو تیم پرطرفدار و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس همچون گذشته موفق باشند و موجبات خوشحالی هواداران را فراهم کنند و مردم بیشتر قدردان تصمیمات باشند. به کارکنان و کارمندانش

دیدگاهتان را بنویسید