اسکوچیچ کوتاه قد بود. ملی پوشان استقلال به قطر سفر کردند/ جلالی هم دعوت شد; آبی ها 6 نفر شدند


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843325

با پایان سرمربیگری تیم ملی، بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی پیوستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بازیکنان استقلال را مورد عفو قرار داد تا آبی ها به اردوی تیم ملی برگردند.

پس از اتفاقات آخرین بازی استقلال در لیگ و عدم توافق آبی ها با سرمربی تیم ملی، اسکوچیچ بازیکنان استقلال را از لیست خارج کرد و با وجود عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال و مسابقه، اسکو باز هم از دعوت مجدد آنها اجتناب کرد.

سرانجام صبح امروز پس از رفع سوءتفاهمات و عذرخواهی استقلالی‌ها، اسکوچیچ با بازگرداندن استقلالی‌ها موافقت کرد و سیدحسین حسینی، عارف گلمی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده و صالح حردانی وارد فرودگاه امام‌بور شدند و از آنجا خارج شدند.

تیم ملی در شرایطی امروز و ساعتی دیگر راهی قطر می شود که تا ساعاتی پیش ویزای میلاد سرلک، علاار صیادمنس و 6 بازیکن دعوت شده به اردو به جای بازیکنان استقلال صادر نشده بود، بلکه در سال 90. لحظه ای که ویزا برای آنها صادر شد مسافر قطر شوید.

پیام نیازمند، حامد شیری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، سروش رفیعی و سید مهدی حسینی نیز از جمله نفراتی هستند که تیم ملی را در قطر همراهی می کنند.

جلالی نیز دعوت شده بود. 6 استقلال در ارتش قطر



پنج بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند اما در جدیدترین تصمیم، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی ها نیز از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد تا تعداد ملی پوشان استقلال به شش نفر افزایش یابد. .
جلالی جانشین میلاد محمدی مدافع لژیونری تیم ملی شد که اردوی خود را به خاطر تاج به تیم ملی واگذار کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید