تشریح دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوانان به قطر/ سفر قطر به ایران برای امضای تفاهم نامه


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876593

رئیس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به تشریح دستاوردهای حضور حمید سجادی در قطر پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ محمدحسن تقی زاده در خصوص سفر وزیر ورزش و جوانان به قطر گفت: در این سفر جلسات متعددی با نمایندگان قطر، دیدار با تیم های جمهوری اسلامی ایران در قطر و بازدید از استادیوم ها و ورزش های قطر برگزار شد. مکان برگزاری.”

وی با اشاره به دیدار وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با وزیر ورزش و جوانان قطر افزود:

همچنین در نشست تخصصی مسئولان ورزش و جوانان قطر و امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان ایران، مقرر شد هیئت کارشناسی قطری به زودی تفاهم نامه اجرایی با وزیر ورزش و جوانان قطر برای امضا و امضای این تفاهم نامه تنظیم کنند. این تفاهم نامه را اجرا کنید به ایران سفر کنید.

تقی زاده به دیدار حمید سجادی با تیم بسکتبال جوانان ایران اشاره کرد و گفت: این دیدار قوت قلب برای بسکتبالیست های جوان بود. همچنین در حاشیه این جلسه بنا به درخواست بسکتبالیست ها در خصوص این رشته، وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا ورزشگاه افراسیابی برای تمرین در اختیار تیم بسکتبال جوانان قرار گیرد تا زمین در اختیار فدراسیون بسکتبال در آزادی قرار گیرد. ورزش ها.

وی یادآور شد: از دیگر نتایج این سفر می توان به اعلام آمادگی قطری ها برای استفاده از محصولات دانش بنیان ساخت ایران برای افراد دارای معلولیت و همکاری تیم های تخصصی ورزش همگانی دو طرف در توسعه و به اشتراک گذاری نرم افزار از وزارت قطر اشاره کرد. سازمان ورزش و جوانان در خصوص ورزش همگانی خاطرنشان کرد: زمینه سازی را انجام دهید.

تقی زاده افزود: ابراز تمایل قطری ها برای فعال سازی دیپلماسی جوانان از دیگر دستاوردهای این سفر بود که مورد تایید دو طرف قرار گرفت و قرار بود به زودی برنامه اجرایی آن آماده شود و تیم های نخبه جوانان ایران و قطر با یکدیگر تعامل داشته باشند. “

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی کارشناسان جوانان در قطر گفت: از وزارت ورزش و جوانان برای حضور در این نشست دعوت شد و همچنین پیشنهاد برگزاری نمایشگاه های مشترک جوانان ایرانی و قطری در حوزه های مختلف شد.

تقی زاده گفت: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای دولت سیزدهم گسترش روابط بین الملل در همه حوزه ها است، هدف وزارت ورزش و جوانان توسعه روابط بین الملل با مراجعه وزیر ورزش و علاقمندان به ورزش و جوانان است. «در دو حوزه ورزش و جوانان.

رئیس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: اعلام آمادگی وزارت ورزش و جوانان قطر برای استفاده از اماکن ورزشی و کمپ های آلپاین در ایران از دیگر موارد مطرح شده بود. و در طول بازدید خوش آمدید..

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید