امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون بدنسازی و سازمان ورزش شهرداری تهران

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792476

تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون بدنسازی و سازمان ورزش شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، ناصر امیری سرپرست دبیری و حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی با حسین اوجاگی رئیس و جمعی دیگر از مسئولین این فدراسیون حضور یافتند. اعضای سازمان ورزش شهرداری تهران.

علی خسواری، مشاور امور فدراسیون ها و هیئت های ورزشی سازمان ورزش استان تهران، جلسه امروز حسین اوجاقی را اولین دیدار حسین اوجاقی با مسئولان فدراسیون ورزشی از زمان ریاست وی در این سازمان دانست. در این جلسه، شرکت کنندگان راهکارهای همکاری مشترک دو نهاد را بیان کردند و پیشنهاداتی از جمله آموزش مربی کار با دستگاه در پارک های تهران، همکاری در برگزاری کلاس ها و غیره مطرح شد.

حسین اوجاگی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: نصیرزاده مدیری بسیار ورزشکار و توانمند است که هر جا بوده منشا خیر بوده است. فدراسیون بدنسازی بسیار بزرگ است و رشته های مختلفی در بخش خود دارد. در این فدراسیون رشته های فعالی وجود دارد که طرفداران زیادی در جامعه دارند و برخی از آنها هنوز در شهرداری فعالیت نکرده اند. باید از مناطقی که در اختیار شهرداری است برای توسعه این میدان ها و استفاده مردم از آن استفاده کنیم. فکر می‌کنم به دلیل شرایطی که کرونا در دو سال اخیر ایجاد کرده است، شهروندان نیاز به شادابی دارند و یکی از فدراسیون‌هایی که می‌توانیم برای رفع نیاز شهروندان همکاری کنیم همین بدنسازی است.

نصیرزاده افزود: از انتخاب اوجاکی به عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری بسیار خوشحال شدم زیرا او را یکی از شایسته ترین ها در عرصه مدیریت ورزشی می دانم. در خصوص بحث دروس آمادگی همکاری با سازمان ورزش شهرداری را داریم تا شهروندان از دانش مربیان آموزش دیده بهره مند شوند. از طرفی در فدراسیون خود رشته ای به نام چالش تناسب اندام داریم که هم می تواند جنبه عمومی داشته باشد و هم حتی مسابقات خانوادگی در پارک ها و فضای باز.

وی افزود: متاسفانه فدراسیون بدنسازی از نظر زیرساختی ضعیف است و اردویی برای تیم های ملی خود نداریم. امیدواریم با کمک و همکاری شهرداری تهران در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. پیشنهاد من تشکیل کمیته شهروندی در هر فدراسیون برای ارتباط بهتر فدراسیون ها و سازمان ورزش شهرداری تهران است.

در پایان این نشست تفاهم نامه مشترکی بین رئیس فدراسیون بدنسازی و رئیس سازمان ورزش استان تهران امضا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید