امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جهانی تکواندو و فدراسیون ایران


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893186

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جهانی تکواندو و فدراسیون ایران امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از دیدار و گفت وگو رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با هادی سای در حاشیه بازی های کشورهای اسلامی در قونیه، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ رئیس فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته با ارسال نامه ای رسمی به تهران، از هادی سای برای امضای قرارداد همکاری برای انجام فعالیت های بشردوستانه در تهران به پاریس دعوت کرد.

در متن نامه دکتر چو آمده است:

دکتر سیدرضا صالحی امیری / رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

دیدار با شما در قونیه در پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی بسیار عالی بود و من به خاطر موفقیت ایران در این رویداد تبریک می گویم.

با تشکر از حمایت شما از تکواندو، جمهوری اسلامی ایران یکی از پایه های مهم ورزش ما است و تکواندو یکی از وحدت دهنده های بزرگ جامعه است.

در این راستا، خوشحالم که از علاقه شما به تلاش ها و برنامه های بشردوستانه فدراسیون جهانی می شنوم. من مشتاقانه منتظر دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در پاریس در مسابقات جایزه بزرگ تکواندو در شهریور ماه هستم تا با فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری امضا کنیم.

با تشکر از شما و لطفاً به من اطلاع دهید که آیا در جریان مجمع عمومی ANOC اکتبر آینده به سئول سفر خواهید کرد. در صورت حضور در فدراسیون جهانی تکواندو منتظر دیدار شما هستم

امیدوارم تا آن زمان شما را ببینم و از حمایت شما سپاسگزارم

با احترام، چانگ وون چو / رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

دیدگاهتان را بنویسید