امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو ایران


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894722

در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ پاریس، در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون جهانی، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو ایران و فدراسیون جهانی امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رئیس فدراسیون جهانی برای امضای تفاهم نامه بشردوستانه راهی فرانسه شده بود، عصر جمعه گذشته در حاشیه این مراسم با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد. روز اول مسابقات جایزه بزرگ

در این جلسه با حضور دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی در خصوص ایجاد کمپ بین المللی پناهندگان در ایران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت تفاهم نامه همکاری در این زمینه به امضای هادی سای و رئیس فدراسیون جهانی.

شایان ذکر است در جریان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، نشستی با حضور رئیس فدراسیون جهانی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد. و دیشب تفاهم نامه ای در این زمینه به امضای طرفین رسید.

اکنون با امضای این تفاهم نامه به زودی اردوی تکواندوی پناهندگان با حمایت فدراسیون در کشورمان راه اندازی می شود تا علاقه مندان به ورزش مورد علاقه خود زیر سایه صلح و دوستی به ورزش مورد علاقه خود در ایران بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید