دیدار کدیر با میراسماعیلی / امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های جودوی ایران و عراق


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808438

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های جودوی ایران و عراق در فدراسیون جودو امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون جودو، تفاهم نامه همکاری بلندمدت روسای فدراسیون های جودو ایران و عراق که امروز یکشنبه 24 بهمن ماه در این فدراسیون انجام شد، امضا شد.

برای تقویت همکاری های ورزشی ایران و عراق، مسئولان کمیته ملی المپیک عراق به همراه جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی به ایران سفر کردند.

به همین منظور سمیر صادق کدیر رئیس فدراسیون جودو عراق که به تهران سفر کرده است، روز یکشنبه با ارس میراشماعی رئیس فدراسیون جودو و دیگر مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

سمیر صادق کدیر با حضور در فدراسیون جودو کشورمان پس از دیدار با میراسماعیلی در خصوص همکاری های بیشتر دو فدراسیون صحبت کرد.

در این نشست با حضور صابر گریلی نایب رئیس، صدیقه کای زاده دبیرکل فدراسیون، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان، استاد پیشکسوت جودو کیهان و … تفاهم نامه همکاری بین دو کشور به امضا رسید. حضور تیم های ملی جودوی ایران و عراق در اردوی مشترک.

اعزام و حضور اساتید ایرانی در عراق، تبادل فنی بین دو کشور، کمک فدراسیون جودوی ایران برای تجهیز فدراسیون جودو عراق از جمله موضوعاتی بود که در نشست امروز روسای فدراسیون ها مطرح شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید