بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی عراق / امضای تفاهم نامه بین ایران و اتاق بازرگانی عراق

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801236

پورابراهیمی گفت: هدف از این سفر افزایش و ارتقای ظرفیت های تجاری و همکاری های اقتصادی مشترک دو کشور با تفاهم نامه ای است که بین اتاق بازرگانی ایران و اتاق های بازرگانی عراق امضا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ساعتی پیش به منظور ریاست یک هیئت پارلمانی وارد بغداد شد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس هیاتی از مجلس و مهندس شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از تجار و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح سفر به عراق گفت: در این سفر سه روزه با وزرای بازرگانی و حمل و نقل، رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی و رئیس سرمایه گذاری ملی عراق گفتگوهایی در حال انجام است. کمیسیون.”

وی افزود: هدف از این سفر افزایش و تقویت ظرفیت های تجاری و همکاری های مشترک اقتصادی دو کشور است و قرار است تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی عراق امضا شود.

پورابراهیمی افزود: شرکت در همایش تجاری اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق در بغداد، شرکت در همایش تجاری کربلا و نجف اشرف از دیگر برنامه های مهم این سفر است.

گفتنی است در این سفر تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی، رئیس اتاق مشترک ایران و عراق، روسای اتاق های استان های غربی کشور، روسای کمیسیون های تخصصی اتاق ایران بازرگانی و تعدادی از صادرکنندگان پیشرو.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید