آیا اسکوچیچ این دو ستاره تیم ملی را ترک می کند؟

آیا اسکوچیچ این دو ستاره تیم ملی را ترک می کند؟

سایت ورزش 24 یوننان از احتمال غیبت کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی آک در جام جهانی 2022 قطر خبر داد. دلیل آن هم این است که این دو بازیکن آک در شبکه های اجتماعی پست هایی منتشر کردند که در آن نظرات انتقادی نسبت به دراگان اسکوکیچ سرمربی تیم ملی ایران داشتند. در مرحله اول احتمال حذف این دو بازیکن ایرانی از اردوی شهریور ماه بسیار زیاد است و بعید نیست تخلف فوق به قیمت غیبت آنها در جام جهانی 2022 تمام شود.

در همین حال سایت مذکور این خبر را منتشر کرد که کریم انصاری فرد در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشت و جای خود را به علی علیپور داد و از آنجایی که او بدون تیم است، علی علیپور نیز در تیم جدیدش ژیل گلزنی می کند. اردوی ویسنته و شهریور فرد به جای کریم انصاری به تیم ملی دعوت می شود.

از سوی دیگر اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که به دلیل داستانی از تیم ملی قصد اخراج بازیکنی را ندارد و اگر قصد ردیابی را دارد، ابتدا باید یک خودکار روی نام او بکشد. مهدی طارمی که در گفت و گو با 360 توسط سرمربی تیم ملی دعوت شد بسیاری از بازیکنان از اردوی خرداد ماه انتقاد کردند!

البته ابتدا باید منتظر ماند و دید که نتیجه انتخابات شهریور لیگ برتر چه خواهد شد و پس از انتخابات ریاست اتحادیه، تکلیف اسکوچیچ مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید