محاکمه سردار آزمون دردسرساز شده است

محاکمه سردار آزمون دردسرساز شده است

کاپیتان هجومی تیم ملی ایران پس از سه سال بازی در زنیت سن پترزبورگ، زمستان امسال این تیم روسیه را در بایرلورکوزن آلمان ترک کرد.

آزمون در ماه های آخر حضورش در زنیت درگیر پرونده ای شده و با شکایت این دختر در دادگاه، این پرونده ابعاد جدیدی به خود گرفته است. به گزارش رسانه های روسی، در جریان محاکمه این پرونده، سردار آزمون که در حال حاضر در آلمان به سر می برد، موظف است برای آزمایش به روسیه بازگردد. حتی در چارچوب تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، وضعیت اضطراری وجود دارد.

Spbdnevnik به نقل از آندری دیمیتریف، وکیل دختر شاکی روسی، گفت که دومین جلسه دادگاه در روسیه برگزار شده است.

دیمیتریف گفت: این آزمایش در سن پترزبورگ برگزار می شود و نیاز است که این آزمایش با وجود مشکلاتی که در پروازهای مستقیم آلمان وجود دارد به روسیه برسد. منتظر هستیم تا رای تعیین آزمون به مرحله اجرا درآید و در صورت عدم شکایت از متهم پرونده، تاریخ معاینه مشخص خواهد شد.

به گفته این وکیل، نه آزمون و نه وکیلش در دادگاه آذرماه حضور نداشتند، اما وکیل مهاجم تیم ملی ایران در جلسه دوم دادگاه حضور داشت.

دیمیتریف همچنین گفت: داور می تواند دیدار تیم ملی ایران و آلمان (لورکوزن) را دلیل خوبی برای عدم حضور این بازیکن در تست ها بداند.

این وکیل دادگستری افزود: اگر آزمایش یک، دو یا سه بار در دادگاه حاضر نشود، دادگاه می تواند بدون انجام معاینه و آزمایش پزشکی به نفع شاکی تصمیم گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید