وقتی قهرمانی پرسپولیس برای درویش دردسرساز می شود

پس از نتایج درخشان پرسپولیس در فصل قبل، ناگهان یحیی گل محمدی اعلام کرد که ماندن او در این تیم مشخص نیست و وضعیت مدیرعاملی درویش نیز مشخص نیست. پس از کش و قوس های فراوان بالاخره مدیرعامل درویش که کار خوبی کرده بود تمدید شد و حالا هواداران پرسپولیس از او انتظار دارند تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بسازد. انتظارات هواداران پرسپولیس بی دلیل نیست. با این حال درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس این روزها و به دنبال قهرمانی این تیم در این فصل با چالش های مختلفی روبرو هستند که بیشتر آن ها به مسائل مالی مربوط می شود.

در واقع قهرمانی پرسپولیس برای درویش دردسرساز شده است زیرا باید جوایز قهرمانی را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کند. طبق قرارداد، تمامی بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ 10 درصد و بابت قهرمانی در جام حذفی 5 درصد به عنوان گزینه این قهرمانی ها دریافت می کنند. همانطور که می دانید مجموع این گزینه ها از 100 میلیارد فراتر می رود که پول زیادی است. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس حدود 20 درصد از قرارداد فصل گذشته خود را دریافت نکردند و درویش باید طی روزهای آینده این 20 درصد را برای تسویه فصل قبل به حساب پرسپولیسی ها واریز کند.

پرسپولیس در حال حاضر وضعیت مالی خوبی ندارد و پول زیادی در باشگاه وجود ندارد. مدیران سرخ پوشان علاوه بر اینکه در این فصل درویش را با مشکل مواجه کرده اند، نیاز به پول برای معاملات و جذب نیرو دارد. همچنین تا چند روز دیگر قسط سوم رادوشوویچ می رسد و درویش چند میلیارد برای پرداخت مطالبات گلر کروات کنار می گذارد.

پرسپولیس در دوره درویش چندین بار از بانک شهر وام گرفت و با توجه به شرایط موجود ممکن است بار دیگر درویش از بانک شهر سوء استفاده کند و مجبور به وام گرفتن شود.

دیدگاهتان را بنویسید