وقتی گزینه رضا درویش در مورد پرسپولیس اخلاق می آموزد

وقتی گزینه رضا درویش در مورد پرسپولیس اخلاق می آموزد

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قصد داشت از محمد حق پور به عنوان معاون اول و قائم مقام خود استفاده کند اما مدافع سابق تیم ملی پیشنهاد او را رد کرد و گفت در این زمینه تخصص ندارد.

اگرچه این یک شعار است، اما من می خواهم مردم واقعاً در همه جا مانند محمد حکپور باشند و مانند او فکر کنند. بازیکن سابق تیم های ملی شاهین، پز و پرسپولیس به راحتی می توانست در پرسپولیس جایگاه مناسبی بگیرد و یک شبه به عنوان وزیر کشور شناخته شود اما این کار را نکرد و حتی گفت در این مورد تخصص نمی بینم.

مشکل ما در بسیاری از زمینه ها این است که افراد غیرمتخصص به جاهایی می روند که تجربه ندارند. در همین دسته از ورزش ها بارها در سیستم باشگاهی افرادی را دیده ایم که روی صندلی های رهبری باشگاه های بزرگ نشسته اند که قبل از مراجعه به این باشگاه نام آنها را به زور شنیده اند.

خوب به یاد داریم که یک بار مدیری گفته بود من باید دو سال مدیرعامل پرسپولیس بشوم و در مورد تاریخچه این باشگاه هم تحقیق کردم، اما یک شب زنگ زدند و گفتند برنامه تغییر کرده و باید مدیر عامل بشی. استقلال!

چنین اتفاقاتی در ورزش ایران بوده و هست، اما فردی مثل خاکپور در یک کلام و پاسخ منفی به مدیرعامل پرسپولیس درس بزرگی به همه افراد غیرمتخصص و عشق به شهرت داد، درسی که امیدوارم. روزی که باید به گوش همه برسد مدیرانی که متخصص نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید