امام خمینی (ره) به ما می آموزد که دستاورد علم و اقتصاد منافاتی با مرجعیت در مقابل دشمن ندارد.


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843654

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: به عنوان مثال; از نظر امام، علم و اقتصاد هیچ منافاتی با اقتدار و قدرت قاهره بر دشمن ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله متفکر آزاد در گفت و گو با آناج، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت امام خمینی (ره)، گفت: چند محور مهم است؛ محور اول قیامت خدا بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: از آنجایی که دل ها مال خداست، هر بنده ای اگر با نیت الهی راه برود، نامش بر سر زبان ها می افتد؛ پس از آن، هر بنده ای از این حیث که خدای سبحان است، می گذرد. امام (ره) اینطور بود.

وی با اشاره به اینکه محور دوم تبیین الگوی حکومتی امام است، اذعان داشت: معظم له با هر دوگانه سازی در جمهوری اسلامی مخالف هستند.

این آزاداندیش خاطرنشان کرد: به عنوان مثال; به گفته امام علم و اقتصاد با قدرت و اقتدار قاهره بر دشمن منافاتی ندارد و یا برای از بین بردن فقر نباید در مقابل ثروت ایستادگی کرد، اتفاقاً تولید ثروت برای ریشه کنی فقر و عدالت است.

وی افزود: موضوع وحدت ملی منافاتی با احترام به قومیت ها، به رسمیت شناختن ادیان و تکثر فرهنگی ندارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه چنین الگوهای رفتاری ارزشمندی از امام (ره) از نسل ما به یادگار مانده است، گفت: خداوند ما را از پیروان واقعی راه ایشان قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم داشتن تعهد و تجربه در کنار هم، یادآور شد: من (ره) به ما آموختم که می توان ایستاد و با عزت زندگی کرد. اگر خدای ناکرده مشکلی هم داشته باشیم با هم حل می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید